طراحی منحصر به فرد و ۴ دوربین مزیت رقابتی دیگر برای HUAWEI Mate ۱۰ lite

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۵۲:۲۷
کد خبر: ۶۴۷۸۱۷
طراحی منحصر به فرد و  ۴ دوربین مزیت رقابتی دیگر برای HUAWEI Mate ۱۰ lite
در حال حاضر بازار گوشی های هوشمند مملو از گوشی های مختلف با اندازه ها و امکانات متفاوت است به شکلی که همه کاربران به طور مشخصی می توانند برای نیازهای خود مدل مد نظر خود را بیابند.

به گزارش گروه باشگاه جوانی خبرگزاری برنا؛ HUAWEI Mate 10 lite اولین گوشی بازار است که از چهار دوربین و یک فلاش سلفی بهره می برد ولی این تنها مزیت این گوشی نیست. هوآوی این گوشی را با تنوع رنگی بالا شامل سه رنگ مشکی، طلایی و آبی به بازار عرضه می کند. در بخش طراحی هم این گوشی با بدنه تمام فلزی حرف های زیادی برای گفتن دارد. 

طراحی به خصوص در ارتباط با گشوی هایی که از مانیتور بزرگی بهره می برند مورد بسیار حیاتی است. در حال حاضر بازار گوشی های هوشمند مملو از گوشی های مختلف با اندازه ها و امکانات متفاوت است به شکلی که همه کاربران به طور مشخصی می توانند برای نیازهای خود مدل مد نظر خود را بیابند ولی از سوی دیگر صفحه نمایش این گوشی ها هر سال از سال قبل بزرگ تر می شود و هم اکنون کار به جایی رسیده که برخی از این صفحه نمایشهای بزرگ امکان کار با یک دست با گوشی را از کاربران سلب نموده است. هوآوی با در طراحی گوشی Mate 10 lite بر این نقیصه فائق آمده است.

1.jpg

 

صفحه نمایش FullView در Mate 10 lite به گونه ای به شکل بدون حاشیه طراحی و روی پنل اصلی جایگذاری شده که لبه های آن از چهار گوشه بسیار به لبه های بدنه گوشی نزدیک شده اند و از حاشیه های بسیار اندکی به خصوص در سمت راست و چپ برخوردار هستند. به علاوه مهندسان هوآوی هم همچنین رابط کاربری گوشی را به نحوی طراحی کرده اند که از همه این سایز می توان در هنگام کار با آن در نرم افزارهای مختلف بهره گرفت. 

حاشیه بالایی Mate 10 lite در مقایسه با گوشی قبلی خود 31 درصد و حاشیه پایین هم 36 درصد باریک تر شده است. این به این معناست که HUAWEI Mate 10 lite از یک مانیتور 5.9 اینچی در اندازه گوشی معادل یک گوشی با مانیتور 5.5 اینچی بهره می برد.

2.jpg

 

طراحی حاشیه گوشی های جدید به شکل بسیار باریک یا اصلاً بدون حاشیه انجام می شود که صفحه نمایش بزرگتری روی گوشی با ابعاد کوچک جای بگیرد و این قاعده است که Mate 10 lite هم از آن بهره مند است. 

2_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy

نظر شما