فرماندار شادگان تأکید کرد:

لزوم همراهی تمام دستگاه ها برای اجرای رزمایش تخصصی، پزشکی و طرح مردم یاری شهدای شادگان

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۸:۲۳
کد خبر: ۶۶۹۴۷۷
لزوم همراهی تمام دستگاه ها برای اجرای رزمایش تخصصی، پزشکی و طرح مردم یاری شهدای شادگان
فرماندار شادگان بر لزوم همراهی تمام دستگاه ها برای اجرای رزمایش تخصصی، پزشکی و طرح مردم یاری شهدای شادگان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان ، جلسه شورای اداری شهرستان با حضور دکتر جعفری نسب  فرماندار شادگان، سردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلای نیروی  زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خوزستان ، مسئولین ادارات و دستگاهها با محوریت هماهنگی لازم جهت راه اندازی بیمارستان صحرایی به مدت یک هفته در شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین ، بر همراهی تمام دستگاه های اجرایی برای برپایی بیماستان تخصصی سپاه در شادگان تاکید کرد و اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی تخصصی به اهالی شهرستان و کمک به محرومیت زدایی و ارتقای سطح سلامت مردم در این مناطق محروم از اهداف تاسیس این بیمارستان است. 

فرماندار شادگان ، اظهار کرد:یکی از اقدامات ارزشمند سپاه پس از هشت سال دفاع مقدس ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در نقاط محروم است. 

احمدجعفری نسب ادامه داد :کار و تلاش جهادی با خلوص نیت باید در بین مسئولان نهادینه شود در این صورت از خودگذشتگی و ایثار جایگزین منافع مادی می شود.

فرماندار شادگان یادآور شد: به همین منظور از سوم  اسفند ماه ۱۰۰ پزشک متخصص و عوامل درمانی در شادگان مستقر می شوند. 

سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا  نیز در این جلسه ،اظهار کرد:بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته بیمارستان صحرایی سپاه از سوم اسفنده ماه سالجاری به مدت یک هفته به صورت بیمارستان تخصصی در شادگان مستقر می شود.

سردار سیدالشهدا گفت:بیماران نیازمندی که مشکلات مالی دارند می توانند با مراجعه به شبکه بهداشت شادگان و یا مراکز بهداشتی روستای خود، نسبت به ثبت نام جهت درمان رایگان در بیمارستان صحرایی سپاه اقدام کنند. 

وی افزود: بیمارانی که نیاز به عمل جراحی تخصصی دارند به مراکز درمانی مرکز استان اعزام و بصورت رایگان درمان می شوند. 

فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خوزستان ، لایروبی انهار  کشاورزی بخش جفال و خنافره، کمک به احداث هفت باب مسجد، احداث پنج دهنه پل روستایی، احداث 95 باب منزل مددجویان کمیته امداد، مرمت و بازسازی 100 باب منازل محرومین را از دیگر اقدامات سپاه در شهرستان شادگان عنوان کرد و گفت : در بخش فرهنگی و مردم یاری نیز یک هزار بسته سبد غذایی، یک هزار و 500 بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان بی بضاعت و البسه در بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

گفتنی است، در پایان این جلسه  از زحمات و خدمات مهدی طبری بخشدار سابق  بخش خنافره تجلیل وتقدیر شد.

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز