این معجون سیاه پوستتان را مثل برف سفید می کند

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۰۶:۳۰:۰۰
کد خبر: ۶۹۵۰۲۱
این معجون سیاه پوستتان را مثل برف سفید می کند
شاید شما هم تابحال درباره فواید بسیار ماسک زغال فعال برای زیبایی پوست چیزهایی شنیده باشید اما آیا از نوشیدنی زغال و تاثیر آن بر سم زدایی بدن چیزی می‌دانید؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، وقتی که از یک روز پرمشغله به خانه برمی گردید احساس می‌کنید که نیاز به روشی دارید تا استرس‌های روزانه را از شما دور کند. شاید رسیدگی به پوست و زیبایی آن به همراه نوشیدن یک ماده سم زدا بتواند به شما کمک کند.

در مطلب امروز می خواهیم از زغال فعال برای پاکسازی پوست و سم زدایی بدن کمک بگیریم. زغال فعال آن زغالی نیست که برای طبخ کباب استفاده می‌شود، بلکه یک نوع زغال است که پیش از این بیشتر در مصارف پزشکی و تصفیه هوا استفاده شده است.

نوشیدنی زغال بدن شما را سم زدایی می‌کند

برای سم زدایی بدن می‌توانید از لاته زغال فعال استفاده کنید. یک فنجان از این نوشیدنی واقعا برای آرامش، زیبایی پوست و سم زدایی بدن مفید است.
نوشیدنی حاوی زغال فعال می‌تواند با اتصال به سموم داخلی بدن سبب خروج آن‌ها شود (خیلی از این سموم سبب بروز جوش‌های سرسیاه در پوست می‌شوند). ضمن اینکه این نوشیدنی می‌تواند به تمیز کردن سیستم گوارش و کاهش نفخ نیز کمک کند.

مواد مورد نیاز برای تهیه نوشدنی «لاته زغال فعال»

– ۱ قاشق چایخوری پودر خوردنی زغال فعال
– یک فنجان شیرمغز بادام که شیرین نشده باشد
– یک دوم فنجان آب
– یک دوم قاشق چای خوری پودر وانیل
– یک قاشق چای خوری عسل
– یک قاشق غذاخوری آب لیمو

همه مواد را (بجز آب لیمو) در یک ظرف ریخته و روی حرارت ملایم بگذارید.
این مواد را روی حرارت به مدت ۲ دقیقه هم بزنید تا کف بر روی نوشیدنی ایجاد شود.
نوشیدنی را در فنجان ریخته و به میزان دلخواه به آن آبلیمو اضافه کنید.

معجزه زغال فعال برای زیبایی پوست

حالا در قدم بعدی می توانید از ماسک زغال برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید. زغال فعال می‌تواند برای پوست شما فوق العاده باشد. زغال فعال کار تمیز کردن عمقی حفره‌های پوست را انجام می‌دهد.

به ماسک‌های پوست زغال فعال ماسک سیاه نیز می‌گویند این ماسک ناخالصی‌ها را از پوست خارج می‌کند و از بین برنده جوش‌ها و چربی‌های اضافی در پوست است ضمن آنکه با کوچک کردن منافذ پوست، رنگ آن را روشن‌تر نشان می‌دهد.
پودر زغال فعال را با ژل آلوئه‌ورا ترکیب کنید و یک لایه از این ماده را بر روی پوست استفاده کنید و بعد از ۳۰ دقیقه تاثیر آن را ببینید.

 

نظر شما