سرمربی تیم ملی ووشو ایران:

می‌توانیم در جام پارس قهرمان شویم/ حریفان قدرتمندی را در پیش داریم

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۳:۲۹
کد خبر: ۷۲۰۸۶۲
می‌توانیم در جام پارس قهرمان شویم/ حریفان قدرتمندی را در پیش داریم
سرمربی تیم ملی ووشو ایران گفت: ووشوکاران ما رقیبان قدرتمندی را پیش‌رو دارند که می‌تواند آزمایش خوبی قبل از مسابقات جارکارتا باشد و با توجه به اینکه ما نیز با تمام توان در مسابقات حاضر شدیم امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه و حتی قهرمانی را از آن خود کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین اجاقی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: ما با هشت ورزشکار در بخش ساندا و چهار ورشکار در بخش تالو در این مسابقات حاضر شدیم و با توجه به اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در این جام تیم‌های مدعی در آسیا هستند، بهترین مسابقات تدارکاتی قبل از مسابقات آسیایی جاکارتا محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در چهار وزن، ووشوکاران ما رقیبان قدرتمندی را پیش‌رو دارند که می‌تواند آزمایش خوبی قبل از مسابقات جارکارتا باشد و با توجه به اینکه ما نیز با تمام توان در مسابقات حاضر شدیم امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه و حتی قهرمانی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم ملی ووشو در خصوص برنامه‌های تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا تصریح کرد: تا امروز چهار اردوی تدارکاتی برگزار کردیم و حتی با اندونزی به عنوان میزبان اردوی مشترک برگزار کردیم و در این دیدارها نیز تلاش می‌کنیم با آمادگی کامل در بازی‌های جاکارتا حاضر شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز