پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان بمناسبت روز جهانی ورزش نویسان

۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۱:۱۸
کد خبر: ۷۲۴۶۴۴
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان بمناسبت روز جهانی ورزش نویسان
امروز دوم جولای (11 تیرماه 1397) به عنوان روز جهانی ورزشی‌نویسان در تقویم جهانی نامگذاری شده که این روز برای نخستین بار در المپیک 1924 پاریس به مناسبت تاسیس انجمن جهانی ورزشی نویسان(AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی، در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، نامگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان:

ورزشی نویسان در جهان نه تنها می‌توانند ارزش‌های والای انسانی در این عرصه را گسترش دهند بلکه انتقال دهنده پیام صلح و دوستی کشورهای جهان به واسطه ورزش هستند.

بی‌شک تمامی اعضای خانواده ورزش و خوانندگان مطالب ورزشی بر تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران ورزشی که 24 ساعته و بدون کوچکترین وقفه و کوتاهی سعی در انعکاس جذابیت‌ها، وقایع و حقایق ورزش هستند مهر تائید زده و بر درستی مطلب صحه می‌گذارند.

در سال‌های فعالیتم در عرصه ورزش به ویژه در استان گلستان اگر همراهی و همکاری رسانه‌ها به ویژه خبرنگاران ورزشی برای انعکاس موفقیت‌ها، انعکاس نقدها و کاستی‌ها و تلاش برای رفع آنها نبود، هیچگاه ورزش استان به جایگاه امروز خود نمی‌رسید و بی‌شک برای رسیدن به جایگاه اصلی ورزش استان گلستان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی همراهی ورزشی‌نویسان نقش موثر و کلیدی را ایفا می‌کند.

برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی و انعکاس آن توسط خبرنگاران و عکاسان ورزشی در رسانه‌ها باعث شده که در سال 1397، هفت فدراسیون ورزشی به استان گلستان اعتماد کرده و میزبانی رویدادهای بین‌المللی را به استان گلستان بسپارد.

بی‌شک هیچ ترازویی نمی‌تواند ارزش تلاش‌های این قشر زحمت‌کش را اندازه‌گیری کرده و چیزی جز ارزشمندتر از قلم نمی‌تواند مراتب تقدیر این برادران و خواهران پرتلاشم باشد.

بدینوسیله از تلاش‌ها و همراهی‌های ورزشی‌نویسان استان گلستان نهایت سپاس و قدردانی جامعه ورزش را اعلام می‌دارم و امیدوارم در سایه پروردگار متعال سلامت، موفق و سربلند باشید.

بهمن طیبی

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان

545633465

 

نظر شما