مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

میزبانی گرگان برای ۶ رویداد مهم کشوری ورزش بانوان در تیرماه

۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۶:۲۶:۲۰
کد خبر: ۷۲۶۲۰۶
میزبانی گرگان برای ۶ رویداد مهم کشوری ورزش بانوان در تیرماه
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از میزبانی گرگان برای 6 رویداد مهم کشوری ورزش بانوان در تیرماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان، بهمن طیبی اظهار کرد: گرگان در تیرماه میزبان 6 رویداد مهم در ورزش بانوان کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: در نخستین رویداد، ۱۸ الی ۲۶ تیرماه گرگان میزبان اردوی تیم ملی گلبال نابینایان است که 15 نفر از اعضای تیم ملی با هدایت خانم نعیم آبادی برای برگزاری این اردو در گرگان حاضر خواهند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: ۱۹ الی ۲۲ تیرماه گرگان میزبان اردوی تدارکاتی هفت سنگ روستایی است که با حضور ۷۵ ورزشکار در خوابگاه فرهنگی ورزشی و سالن ورزشی شهدای کریم آباد برگزار می‌شود.
طیبی گفت: 2۰ الی ۲۳ تیرماه گرگان میزبان مسابقات قهرمانی کشور کشتی آلیش در بخش آقایان و بانوان خواهد بود و ۲۲ الی ۲۸ تیرماه گرگان میزبان مسابقات شطرنج قهرمانی کشور است که با حضور ۷۵ شطرنج باز در خانه شطرنج گرگان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: ۲۱ الی ۲۶ تیرماه گرگان میزبان مسابقات والیبال قهرمانی کشور در سالن ورزشی ۹ دی خواهد بد و ۲۱ الی ۲۲ تیرماه نیز گرگان میزبان اردوی تیم ملی تکواندو با حضور ۲۵ تکواندو کار است.
طیبی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد تا در کنار میزبانی‌های خوب، بتوانیم قابلیت‌ها و توانمندی گلستان در زمینه‌های مختلف ورزشی، گردشگری و فرهنگی را از طریق ورزش به تمام کشور و دنیا معرفی کنیم و زمینه‌ای برای ایجاد انگیزه بیشتر بین ورزشکاران برای توسعه فرهنگی قهرمانی و رسیدن به جایگاه‌های بالاتر ایجاد شود.

 

tayebi

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز