دبیر فدراسیون بسکتبال خبر داد

برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در گرگان

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۹:۱۶
کد خبر: ۷۳۱۳۶۸
برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در گرگان
برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در گرگان دبیر فدراسیون بسکتبال از برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در گرگان خبر داد و گفت: این آخرین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال نوجوانان برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا در این شهرستان است.
به گزارش خبرگزاری برنا از  گلستان، علی توفیق امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا که در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات از پنجم مردادماه تا 11 مرداد در گرگان برگزار می‌شود و خوشبختانه یکی از ویژگی‌های شهر گرگان در خصوص بسکتبال دارا بودن هواداران پرشور و علاقه‌مند به این رشته ورزشی است.
وی ادامه داد: از اداره‌کل ورزش و جوانان استان گلستان و هیات بسکتبال استان بخاطر قبول این میزبانی تشکر می‌کنم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم مسابقات بسیار خوبی را برگزار کنیم.
دبیر فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان از فردا در گرگان برگزار می‌شود و این آخرین اردوی آمادگی قبل از مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا است.
توفیق بیان کرد: 12 داور قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده خواهند داشت.
گفتنی است، مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می‌شود و بر اساس برنامه اعلام شده، عصر هر روز دو بازی برگزار می‌شود.
تیم ملی کشورمان در روزهای شنبه ششم مردادماه ساعت 16 با روسیه، دوشنبه هشتم مردادماه ساعت 16 با اردن، سه‌شنبه نهم مردادماه با لبنان و چهارشنبه 10 مردادماه با عراق دیدار خواهد کرد.
 

tofigh

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز