مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

ایران و لبنان پیروز ۹۰ تایی نخستین رقابت بسکتبال نوجوانان غرب آسیا

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۲۲:۴۴:۰۷
کد خبر: ۷۳۴۵۱۷
ایران و لبنان پیروز ۹۰ تایی نخستین رقابت بسکتبال نوجوانان غرب آسیا
تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان موفق شد در نخستین روز رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا با اختلاف عراق را شکست دهد و از سوی دیگر لبنان دیگر پیروز نخستین روز این رقابت‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان، نخستین روز رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا از ساعت 16 امروز با برگزاری دو دیدار بین تیم‌های ملی ایران و عراق، لبنان و اردن در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان پیگیری شد.

در این رقابت‌ها تیم ملی بسکتبال نوجوانان لبنان در نخستین بازی امروز و این رقابت‌ها به مصاف اردن رفت که موفق شد با نتیجه 96 بر 49 پیروز میدان شود تا فردا ساعت 16 به مصاف عراق برود.

از سوی دیگر تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان نیز با نمایش یک بازی روان و تماشاگرپسند و در حضور هواداران پروشور گرگانی، موفق شد عراق را با نتیجه 91 بر 36 شکست دهد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان دوشنبه ساعت 16 به مصاف اردن خواهد رفت و اردن نیز فردا ساعت 18 به مصاف سوریه می‌رود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان امشب پس از پیروزی برابر عراق در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عراق تیم خیلی قوی نبود و ما سعی کردیم بیشتر تاکتیک‌های لازم برای بازی‌های آینده را در این بازی مرور کنیم.

علی آرزومندی بیان کرد: خیلی نمی‌خواستم به بازیکنان فشار بیاورم چون بعد از یک دوره بدنسازی سخت وارد این بازی شدند و خوشبختانه بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتند.

وی درباره تیم ملی بسکتبال نوجوانان لبنان دیگر برنده نخستین روز مسابقات، تاکید کرد: کشور لبنان همیشه در رده‌های مختلف تیم‌های بسکتبال خوبی داشته زیرا ورزش اول این کشور بسکتبال است و فکر می‌کنم حریف اصلی ما در این رقابت‌ها همین تیم است.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان درباره میزبانی گرگان برای این مسابقات، تصریح کرد: حضور هواداران در سالن خیلی خوب بود و امیدوارم تا پایان مسابقات به همین شکل حمایت هواداران را داشته باشیم و بتوانیم قهرمان شویم.

رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا تا چهارشنبه در گرگان ادامه دارد و تیم‌های بسکتبال نوجوانان ایران، اردن، لبنان، عراق و سوریه با هم دیدار خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز