استان گلستان

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به مناسبت قهرمانی «پرهام مقصودلو» در مسابقات شطرنج جهان

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۳:۱۲
کد خبر: ۷۵۳۱۷۶
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به مناسبت قهرمانی «پرهام مقصودلو» در مسابقات شطرنج جهان
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پیامی قهرمانی پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ایران را در مسابقات شطرنج جهان تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان، بهمن طیبی در پیامی قهرمانی پرهام مقصودلو استاد برگ شطرنج ایران از استان گلستان را در مسابقات شطرنج جهان تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
جوانان ایران اسلامی به ویژه ورزشکاران و قهرمانان استان گلستان همیشه ثابت کرده‌اند می‌توانند با پشتکار و تلاش و همت شبانه‌روزی به جایگاه‌های والا و قله‌های افتخار جهان رسیده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در میادین بین‌المللی با کسب افتخارآفرینی‌ها به اهتزاز درآورند.

بدینوسیله افتخارآفرینی پرهام مقصودلو در مسابقات شطرنج قهرمانی جهان که موفق شد به جایگاه قهرمانی برسد را به جامعه ورزش و همچنین تمامی جوانان استان گلستان تبریک گفته و برای این جوان آینده‌دار استان گلستان و تمامی ورزشکاران و جوانان استان و ایران اسلامی آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

گفتنی است، پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ایران با عملکرد خیره کننده خود موفق شد برای نخستین بار در تاریخ شطرنج ایران یک دور مانده به پایان رقابت‌های شطرنج قهرمانی جوانان جهان به عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ دست یابد.

لازم به ذکر است، وی با پیروزی برابر «ماکسیم واوولین» از کشور روسیه به این جایگاه دست یابد.

بسیاری از چهره‌های مطرح شطرنج جهان از جمله «سوزان پولگار» نخستین استاد بزرگ شطرنج بانوان جهان در اظهار نظرات مختلف عملکرد خیره‌کننده مقصودلو را تحسین کرده‌اند.

 

1530935381_photo_2017-05-01_07-18-14

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز