استان گلستان

استقبال از پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج جوانان جهان در گلستان

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۰:۱۹
کد خبر: ۷۵۴۴۳۸
استقبال از پرهام مقصودلو قهرمان شطرنج جوانان جهان در گلستان
مراسم استقبال از قهرمان جوانان جهان ، پرهام مقصودلو شطرنج باز گلستانی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان ، مراسم استقبال از قهرمان شطرنج باز گلستانی پرهام مقصودلو امروز ظهر ساعت 12 در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و شماری از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ایران توانست با عملکردی خیره کننده اش در یک دور مانده به پایان رقابتش در مسابقات جوانان جهان در ترکیه ، قهرمانی خود را در این رویداد بزرگ جهانی به ثبت برساند.

وی نفر اول ریتینگ (سیستمی برای محاسبه سطح مهارتی بازیکنان رشته‌های ورزشی) شطرنج ایران است، با 9/5 امتیاز از 10 امتیاز یک دور مانده به پایان رقابت ها مقتدرانه قهرمان شد.

مقصودلو شناخته شده ترین شطرنج باز گلستانی است که در 15 سالگی موفق به کسب عنوان استاد بزرگ شطرنج شد و به عنوان جوانترین استاد بزرگ ایران شناخته می‌شود.

او که 18 ساله است، 2 مدال طلا در المپیاد جهانی شطرنج زیر 16 سال به دست آورد و توانسته با کسب مقام نخست مسابقات بین‌المللی در مومبای هند جایزه این رقابت ها را از ویشی آناند قهرمان پیشین شطرنج جهان دریافت کند.

 

12

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز