جام والیبال کنفدراسیون آسیا

پیروزی تیم ملی والیبال زنان ایران برابر استرالیا با حضور دو گلستانی

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۷:۲۰
کد خبر: ۷۵۵۵۲۴
پیروزی تیم ملی والیبال زنان ایران برابر استرالیا با حضور دو گلستانی
تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله پلی آف جام کنفدراسیون آسیا برابر استرالیا با حضور دو گلستانی به پیروزی رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از  گلستان ، مرحله پلی آف ششمین دوره از مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا دیروز جمعه 30 شهریور در حالی آغاز شد که ملی پوشان ایرانی برای دومین بار مقابل استرالیا قرار گرفتند.

این 2 تیم که در مرحله مقدماتی هم با قرارگرفتن در یک گروه به مصاف هم رفته بودند، امروز هم مجددا مقابل یکدیگر قرار گرفتند و یک بار دیگر ایران به پیروزی رسید.

شاگردان اکرم قهرمانی که در مرحله مقدماتی هم این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داده بودند، امروز با نتیجه سه بر یک پیروزی شان را تکرار کردند.

تیم ایران بازی را با ترکیب منا آشفته ، سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، تهمینه درگذنی، و نگار کیانی (لیبرو) آغاز کرد.

تیم ملی کشورمان در ادامه مسابقات و برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی امروز باید مقابل برنده فیلیپین و کره جنوبی به میدان برود.

مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا از 25 شهریور در شهر ناخون راچسیما کشور تایلند آغاز شده است و تا فردا یکم مهر ادامه دارد.

مهسا صابری و مونا آشفته دو بازیکن گلستانی حاضر در این مسابقات هستند و مرضیه ابراهیم زاده نایب رییس بانوان هیات والیبال استان گلستان نیز سرپرستی تیم ملی اعزامی به AVC کاپ تایلند را برعهده دارد.

تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته این مسابقات در رده ششم قرار گرفت.

 

v122

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز