استان گلستان

درخشش والیبالیست های گلستانی در تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین گام

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۵۶۸۴۹
درخشش والیبالیست های گلستانی در تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین گام
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی کشورمان با درخشش گلستانی ها در نخستین بازی رقابت های قهرمانی آسیا مقابل حریفان خود به برتری رسیدند‌.
به گزارش خبرگزاری برنا از  گلستان ، تیم های الف و ب والیبال ساحلی ایران با ترکیبی گلستانی توانستند در نخستین روز بازی های مرحله مقدماتی قهرمانی اسیا به پیروزی دست یابند.
تیم ملی والیبال ساحلی ‘ب’ کشورمان با حضور سالمی و وکیلی از ساعت ۶:۲۰ صبح امروز در نخستین بازی مرحله مقدماتی جدول اصلی رقابت های قهرمانی آسیا با نتیجه دو بر یک از سد نماینده قزاقستان گذشت و از ساعت ۷:۱۰ تیم الف کشورمان با حضور رئوفی و میرزاعلی با نتیجه دو بر صفر در برابر تیم نیوزلند به برتری قاطع دست یافت.
تیم ‘ایران الف’ در دومین بازی مرحله مقدماتی این رقابت ها از ساعت ۱۳:۳۰ در زمین شماره یک به مصاف تیم ‘ قزاقستان ب ‘ خواهد رفت و تیم ب ایران نیز در همین ساعت در زمین شماره چهار با نماینده ژاپن به رقابت خواهد پرداخت.
جدول اصلی رقابت های قهرمانی والیبال ساحلی آسیا از صبح امروز در تایلند آغاز شد.
در این مرحله از رقابت های قهرمانی آسیا ، تیم ملی الف ایران در گروه هشتم با تیم های ‘اندونزی ‘ ، ‘قزاقستان دو’ و ‘نیوزلند دو’ و تیم ملی ب ایران در گروه پنجم با تیم های ‘استرالیا یک’، ‘قزاقستان یک’ و ژاپن سه هم گروه است.
 

215

 

نظر شما