پارک علم و فناوری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۷:۴۵
کد خبر: ۷۶۱۳۷۸
پارک علم و فناوری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
پارک علم و فناوری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان درراستای تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین با هدف دسترسی و به‌کار‌گیری دانش فنی و فناوری روز‌آمد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش ، پارک علم و فناوری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان درراستای تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین با هدف دسترسی و به‌کار‌گیری دانش فنی و فناوری روز‌آمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه‌ای، کاربردی، مشاوره‌ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای پارک و اداره کل ورزش و جوانان به منظور دستیابی به دانش مربوطه و فناوری‌های مورد نیاز تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند.

در این نشست که دکتر کزازی رئیس پارک علم و فناوری و منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و معاونین ایشان حضور داشتند طرفین تفاهمنامه همکاری را در 7 ماده و به مدت دو سال منعقد کردند.

اهداف این انعقاد ،تبادل دانش و تجربیات بخش تحقیق و اجرا ، ایجاد بستری مناسب جهت تولید و افزایش ثروت در استان همدان از طریق توسعه اشتغال دانش بنیان در حوزه ورزش، کاربردی نمودن پژوهش ها، تجارت سازی آنها یا به عبارتی تکمیل فرایند ایده به محصول و تسریع روند آن ،حمایت از ایجاد و توسعه شرکت های فناوری و دانش بنیان در حوزه ورزش با هدف توسعه و اقتصاد مبتنی بر دانش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، جذب کار آفرینان ورزشی و اشتغال دانش بنیان دانش آموختگان استان ، کمک به حذف چالش ها و موانع کسب وکارهای حوزه ورزشی می باشد.

همکاری و مشاوره در تجاری سازی طرح‌ها، ایده‌ها و محصولات فناوران، انجام پروژه‌های علم و فناوری در چارچوب قراردادهای فی مابین، برگزاری دوره های آموزشی مشترک از دیگر مفاد این تفاهمنامه می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز