معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان

همدان جزو امن ترین مناطق کشور است

۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۷:۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۶۴۱۶۷
همدان جزو امن ترین مناطق کشور است
سید سعید شاهرخی گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای امنیت کشور این استان جزو امن ترین مناطق است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در نشست طرح گفت و گوی ملی خانواده و بین نسلی با بیان اینکه همدان در بسیاری از شاخص ها دارای رتبه ممتاز است، گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای امنیت کشور این استان جزو امن ترین مناطق است.

وی اضافه کرد: وجود امنیت بر روی شاخص های اجتماعی استان تاثیر مثبت و متقابل داشته است به گونه ای که در همدان نرخ شیوع اعتیاد از میانگین کشور کمتر است.

معاون استاندار همدان ادامه داد: با همکاری بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و پلیس مبارزه با موادمخدر شاهد تردد معتادان متجاهر در شهر نبوده و تمامی آنها در مراکز ماده 16 نگهداری می شوند.

شاهرخی افزود: این مراکز برای افراد آسیب دیده کارکرد مثبت دارد چرا که علاوه بر بازپروی در بخش های دیگر نیز فعالیت می کند.

وی بیان کرد: استانداری درصدد زمینه سازی برای فعال کردن بانوان و جوانان در قالب برنامه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

معاون استاندار همدان گفت: هم اینک 35 حزب در 55 شعبه و دفتر فعالیت دارند که شامل 18 حزب اصلاح طلب، 11 حزب اصولگرا و 6 حزب معتدل هستند.

شاهرخی از فعالیت 400 سمن در گروههای مختلف خبرداد و افزود: تلاش داریم این سمن ها علاوه بر اثر بخشی کمی اثر کیفی هم داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: در قالب توجه به بانوان و جوانان در قالب هیات اندیشه ورز تشکیل شده و در شهرستان ها به صورت شبکه ای جوانان در کارگروه های مختلف فعال و با دولت همکاری دارند.

وی بیان کرد: در زمینه واگذاری 30 درصد پست های مدیریتی به بانوان، استانداری همدان سعی بر اجرایی کردن این سیاست دولت و دستیابی به این جایگاه در کمترین زمان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز