مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

۱۹۴ برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی در همدان برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۵:۵۴
کد خبر: ۷۶۴۷۶۰
۱۹۴ برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی در همدان برگزار می شود
منعم گفت: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی ، 194 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرهای مختلف این استان آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در گفتگو با خبرنگار برنا با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: این برنامه ها با محوریت توسعه ورزش همگانی، اطلاع رسانی و ارائه گزارش عملکرد پیرامون فعالیت های انجام شده در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان های مختلف این استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال با شعار «چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" از سوی وزارت ورزش و زیر نظر معاونت همگانی این وزارتخانه برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی ، 194 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرهای مختلف این استان آغاز شده است که از این تعداد 30 برنامه شاخص می باشد.

یادآور شد: به صدا درآمدن زنگ زور خانه ها، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش با شکوه جاماندگان اربعین حسینی در سطح استان، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در قهاوند، برگزاری مراسم زنگ ورش در مدارس استان و برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از برنامه های مهم اجرایی همدان در هفته تربیت بدنی است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن درتامین سلامت جسمی و روحی جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان تاکید کرد.

وی یادآور شد: توجه جدی تر به برنامه های اجرایی استان همدان در هفته تربیت بدنی و ورزش ضروری است و انتظار می رود با کیفیت بسیار مطلوب برگزار شود.

 

نظر شما