گشایش نمایشگاه الکامپ در همدان

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۷:۳۵:۰۶
کد خبر: ۷۶۵۵۴۵
گشایش نمایشگاه الکامپ در همدان
سیزدهمین نمایشگاه الکامپ شامل کامپیوتر، آی.تی، برق، الکترونیک، ماشین های اداری، سیستم های حفاظتی و دومین نمایشگاه موبایل، لپ تاپ، دوربین های دیجیتالی و تبلت در همدان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان افزود: در سایه رشد روز افزون فناوری ها، بهره گیری از فناوری های اطلاعات و همچنین آشنایی علاقمندان با محصولات روز این حوزه، نیاز خانواده ها به برگزاری اینچنین نمایشگاه هایی دو چندان شده است.

وی با بیان اینکه در سیزدهمین نمایشگاه الکامپ اپراتورهای صاحب نام کشور حضور داشته و با برگزاری مسابقه، جوایزی را نیز به بازدید کنندگان اهدا می کنند، گفت: گام نهادن در حوزه الکامپ و آگاهی از مباحث روز از ضروریات انکار ناپذیر عصر حاضر است.

رجبیان اضافه کرد: سیستم های رایانه ای جز جدایی ناپذیر زندگی مدرن خانواده های امروزی، نوجوانان و جوانان هستند که لزوم آشنایی با این عرصه را بیش از پیش افزایش می دهد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان بیان کرد: مراکز علمی و دانشگاه ها نیز در این نمایشگاه مشارکت دارند و دستاوردها و مجموعه فعالیت های انجام شده این بخش در استان همدان برای آگاهی بازدید کنندگان ارائه می شود.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی انجام شده 70 واحد فعال حوزه الکامپ جدید ترین محصولات روز خود را به علاقمندان ارائه کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز