آیین بزرگداشت روز ملی پارالمپیک و تجلیل از قهرمانان در همدان برگزار شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۷:۰۷
کد خبر: ۷۶۷۲۳۸
مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک و تجلیل از ورزشکاران مدال آور امروز یکشنبه با حضور مسئولان استانی در تالار فجر همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مراسم بزرگداشت روز ملی پارالمپیک با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، بهزیستی، آموزش و پرورش استثنایی، هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان، هیات ناشنوایان، هیات ورزش های جانبازان و معلولان و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در تلار فجر برگزار شد.

اجرای سرود توسط گروه ناشنوایان، اجرای برنامه های نمایشی و ورزشی؛ اجرای تواشیح و تقدیر از ورزشکاران مدال آور و موفق و فعال عرصه ورزش معلولان از جمله برنامه های بزرگذاشت روز ملی پارالمپیک در همدان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم با تقدیر از تلاش ورزشکاران معلول استان که در سطح کشوری و جهانی افتخار کسب کرده اند، گفت: خدمت به معلولان و نیز ورزشکاران معلول توفیق بزرگی است.

وی همچنین از همکاری مسئولان ورزش استان در حمایت از ورزشکاران معلول و جانباز قدردانی کرد و خواستار همراهی بیشتر مسئولان استانی برای ایجاد زمینه حضور و فعالیت معلولان در هیات های ورزشی شد.

وی با اشاره به مدال آوری ورزشکاران همدانی در بازیهای پاراآسیایی 2018 افزود: ورزشکاران همدانی در بازیهای آسیایی خوش درخشیدند و توانستند 4 مدال با ارزش را بدست آوردند و در همین راستا مراسم تجلیل از قهرمانان بازیهای پاراآسیایی با حضور مسئولان استانی برگزار می شود.

مدیرکل بهزستی همدان نیز در این مراسم گفت: ورزش یکی از مواردی است که به ایجاد نشاط و شادابی بین معلولان کمک می کند و می تواند زمینه ساز حضور موثر آنها در جامعه باشد.

وی اظهار کرد: ورزش جانبازان و معلولان باید با برنامه ریزی های لازم نخبه های ورزشی را بین این گروه از جامعه شناسایی و پرورش دهد تا باز هم بتوانیم ورزشکارانی همچون حمید اسلامی، زهرا نجاتی عارفو وحید علی نجیمی در استان داشته باشیم.

حمیدرضا الوند گفت: معلولین باید پشتکارداشته باشند و امید خود را به خداوند حفظ نمایند و در بازیهای پاراآسیایی همگان دیدند که با امید و پشتکار می توان بر کشورهای پیشرفته غلبه کرد و برای نخستین بار جایگاه سومی را در آسیا کسب کرد.

گفتنی است در این مراسم از وحید علی نجیمی، حمید اسلامی دو قهرمان رشته دوومیدانی، زهرا نجاتی عارف دارنده مدال نقره بازیهای پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته،علیرضا جلیلی کسب سهمبه در رشته شنا پاراالمپیک 2020 ، مهدی موسوی مربی و حسین صالحی منش همراه دونده تجلیل بعمل آمد.3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز