اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدان

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۲:۱۳:۲۹
کد خبر: ۷۶۷۲۴۴
اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدان
سیدمحمد پوروخشوری از ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی همدان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه 15 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی همدان خواهد شد، اظهار کرد: ورود اتوبوس‌های جدید به تاخیر افتاد چراکه شرکت قبلی به تعهد خود عمل نکرد.

وی افزود: با معرفی اتحادیه اتوبوسرانی کشور، چندین سازمان اتوبوسرانی با یک شرکت قراردادی منعقد کردند تا اتوبوس‌هایی وارد استان‌ها شود اما متاسفانه این شرکت بعداً خلف وعده کرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه این شرکت نوسانات ارز و تحریم‌ها را دلیل عدم ورود موتورها و گیربکس به کشور عنوان کرد که با این وجود دیگر نمی‌تواند اتوبوس‌های جدید را در اختیار ما قرار دهد، افزود: از آنجا که تمام موتورهای اتوبوس‌های کشور وارداتی هستند، این تجهیزات وارد نشد تا شرکت به تعهدات خود عمل کند.

وی با بیان اینکه بار دیگر موضوع در شورای شهر مطرح و مجوز تعویض  اتوبوس‌های شرکت قبلی با اتوبوس‌های شرکت دیگر دریافت شد،گفت: شرکت جدید اعلام کرده‌ که قطعات موجود است و به مرور اتوبوس‌های جدید را در اختیار ما قرار خواهد داد.

پوروخشوری با اشاره به اینکه طی روزهای آینده به صورت فاز به فاز اتوبوس‌ها وارد شهر خواهند شد، خاطرنشان کرد: احتمالاً بار اول 5 یا 6 دستگاه اتوبوس وارد همدان خواهد شد و یک یا دو ماه آینده 15 دستگاه به کار گرفته می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز