استاندار گلستان:

ورزش به توسعه اقتصادی و گردشگری کمک می کند

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۷:۳۸:۴۵
کد خبر: ۷۶۹۷۳۷
ورزش به توسعه اقتصادی و گردشگری کمک می کند
استاندار گلستان گفت: ورزش به توسعه اقتصادی و گردشگری کمک می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان ، سیدمناف هاشمی، در نشست صمیمی با جامعه ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: کارنامه استان در زمینه ورزش گویای این است که استان تحرک داشته است و در شاخص های مرتبط تغییراتی به وجود آمده است.

وی افزود: در سایر شاخص ها هم تحرکاتی را شاهد هستیم و مسیر طولانی را در توسعه پیش رو داریم تا قسمتی از عقب ماندگی های گذشته را از بین ببریم.

هاشمی ادامه داد: اگر موفقیت نسبی می خواهیم شرایط کشور ایجاب می کند تا بیشتر از گذشته تحرک داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن جنگ تمار عیار اقتصادی و روانی را علیه کشور آغاز کرده و همه از جمله ورزشکاران دچار مشکل هستند، در زیرساخت ها، اعزام و تخصیص اعتبار مشکلاتی را داریم با این وجود اگر بتوانیم شرایط موجود در رشد نسبی را حفظ کنیم، امیدوارکننده است.

هاشمی گفت: رشد اعزام ها، افزایش مدال ها و رشد شرکت کنندگان در مسابقات جای خوشحالی دارد.

استاندار گلستان بهترین زمان مدیریت خود را زمانی که در وزارت ورزش و جوانان بود، خواند و اظهار کرد: در آن زمان منابع را از ۲۰۰ میلیارد تومان به سه هزار میلیارد تومان رساندیم ولی اکنون به دلیل کاهش ارزش پول و بالا رفتن توقعات قهرمانان منابع پاسخگو نیست.

استاندار گلستان افزود: در طول دوره چهارساله پرداختی‌ها به کارکنان ورزش و جوانان رشد ۱۰۰ درصدی داشت و اگر ما امروز مشکل داریم نشان می‌دهد که ما در مصرف منابع محدود خیلی دقت نمی کنیم و اولویت ها را در نظر نمی گیریم.

هاشمی یادآور شد: استان در بسیاری از رشته ها سرآمد است اما جایگاه واقعی استان این نیست و می توانیم حرف بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان این که باید همه ورزش ها در استان ایجاد شود، ادامه داد: در سوارکاری، کبدی و شطرنج اول هستیم و می توانیم در سایر رشته به دلیل تنوع اقوام و اقلیم موفق عمل کنیم.

هاشمی تصریح کرد: ورزش در برخی از کشورها آغاز توسعه بوده و سبب رونق گردشگری و سرمایه گذاری خواهد شد.

هتل ورزش امسال به بهره برداری می رسد

استاندار گلستان تأکید کرد: اعتباراتی زیادی در زمینه درمان صرف می شود که اگر درصدی را به ورزش و تندرستی اختصاص می دادیم هزینه های درمان کاهش می یافت.

هاشمی گفت: باید ورزش همگانی در سبد خانواده ها قرار بگیرد و باید آن را در بین مردم رواج دهیم.

وی با بیان این که هتل ورزش امسال به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: باید کشتی استان فعال شده و تیم فوتبال را شکل دهیم.

هاشمی در پایان گفت: کارگروهی ورزشی را با حضور هیئت ها در استانداری شکل می دهیم تا راهکارها را در زمینه توسعه ورزش و بررسی مشکلات آن بیابند.

 

7856765766

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز