فاز اول تبلیغات شهری اجلاس جهانی گردشگری اجرا شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۹:۱۰
کد خبر: ۷۷۰۳۱۲
فاز اول تبلیغات شهری اجلاس جهانی گردشگری اجرا شد
امیر کشودای افزود: ۴۰ نقطه در سطح شهر برای تبلیغات پیش‌بینی شده که از رینگ‌های اول شهر شروع می‌شود تا رینگ مرکزی که پیاده‌راه بوعلی و میدان امام (ره) را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری، امیرکشوادی با بیان اینکه برای تبلیغات شهری اجلاس جهانی گردشگری هماهنگی لازم با شهرداری انجام شده است، اظهار کرد: شهرداری همدان حدود ۶۰ درصد از فضاهای شهر را در اختیار تبلیغات این اجلاس گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه رینگ‌های اصلی شهر برای تبلیغات در نظر گرفته شده است، افزود: روی پل‌ها و رینگ‌های اصلی نیز برای نصب تبلیغات پیش‌بینی شده است.

وی از پیش‌بینی ۳۰ بنر سطح شهر به شیوه اسنوبرد خبر داد و گفت: فضای تبلیغات مجازی نیز در حال فعالیت است.

کشوادی با بیان اینکه پوسترهای تبلیغاتی چاپ شده و در حال توزیع است، افزود: ۴۰ نقطه در سطح شهر برای تبلیغات پیش‌بینی شده که از رینگ‌های اول شهر شروع می‌شود تا رینگ مرکزی که پیاده‌راه بوعلی و میدان امام (ره) را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه تبلیغات بنرهایی با تم پوستر را شامل می‌شود، گفت: از شعارهای سازمان جهانی گردشگری نیز در برخی بنرها استفاده می‌شود.

رئیس کمیته تبلیغات در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری با بیان اینکه به علت فرا رسیدن اربعین تبلیغات از ۶ آبان ماه آغاز شد ، گفت: اکران سازه‌های ما از امروز ۶ آبان ماه است و فاز نخست تبلیغاتی کلید خورد .

گفتنی است  دهکده_تفریحی_توریستی_گنجنامه حامی مالی تبلیغات در چهلمین اجلاس جهانی گردشگری همدان است

 

 

نظر شما