نوزادی در همدان کتابخوان شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۷:۳۱:۵۹
کد خبر: ۷۷۰۷۱۳
نوزادی در همدان کتابخوان شد
عاطفه زارعی از ثبت‌نام خردسال‌ترین عضو در کتابخانه عمومی همدان در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از ثبت‌نام خردسال‌ترین عضو در کتابخانه عمومی همدان در آستانه هفته «کتاب و کتابخوانی» خبر داد، اظهار کرد:  امروز شاهد ثبت‌نام خردسال‌ترین عضو در کتابخانه عمومی علامه امینی بودیم.

وی با اشاره به ثبت‌نام «ثمینا سلیمان بروجردی» از سوی والدین کتابخوانش در کتابخانه علامه امینی همدان، گفت: این نوزاد متولد 19 شهریور سال جاری است  که والدین او در اقدامی نمادین به منظور ترویج فرهنگ مطالعه، نوزاد خود را عضو کتابخانه عمومی همدان کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با تأکید به اینکه والدین «ثمینا سلیمان بروجردی» عضو فعال کتابخانه عمومی هستند و ارزش و اهمیت مطالعه را می‌دانند، افزود: این حرکت فرهنگی می‌تواند آغازی برای یک زندگی سرشار از دانستن، تلاش برای کسب دانش و حرکتی نمادین در معرفی کتاب، کتابخانه و جایگاه رفیع آن در زندگی افراد باشد.

وی با بیان اینکه برای داشتن جامعه کتابخوان باید از کودکی این موضوع مورد توجه باشد، گفت: فرزندان خود را باید از دوران کودکی با کتاب‌خوانی آشنا کنیم.

زارعی با تأکید به اینکه جامعه و خانواده باید عطش مطالعه را در نوجوانان و جوانان ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: خانواده در این زمینه نقش قابل توجهی دارد چراکه فرزندان از والدین خود الگوبرداری می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز