مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

کسب ۷ مدال توسط گلستانی‌ها در المپیاد استعدادهای برتر کشور

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۱:۱۱
کد خبر: ۷۷۲۵۲۵
کسب ۷ مدال توسط گلستانی‌ها در المپیاد استعدادهای برتر کشور
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از کسب 7 مدال توسط گلستانی‌ها در المپیاد استعدادهای برتر کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان، بهمن طیبی درباره برگزاری المپیاد استعدادیابی برترین‌های کشور اظهار کرد: این المپیاد تاکنون در رشته ورزشی دو و میدانی برگزار شده است.
وی ادامه داد: گلستانی‌ها در رشته دو و میدانی موفق شدند سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز را کسب کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش دختران و پسران برگزار شد و در روزهای آینده این مسابقات در دیگر رشته‌های ورزشی نیز برگزار خواهد شد.
طیبی تاکید کرد: این مسابقات برگرفته از مسابقات المپیاد ورزشی استان گلستان است که خوشبختانه طی سال‌های گذشته در استان برگزار شد و مورد توجه و استقبال وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت.
وی گفت: یکی از ویژگی‌های برگزاری المپیاد ورزشی در استان گلستان شناسایی استعدادهای برتر در هر رشته ورزشی است که پس از پایان هر المپیاد، کمیته‌های استعدادیابی و مربیان رشته‌های ورزشی با برنامه‌ریزی‌های لازم سعی کردند این استعدادها را پرورش داده و برای رسیدن به سکوهای قهرمانی ملی و بین‌المللی آماده کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه نگاه همراهانه و کارشناسانه استاندار گلستان به حوزه ورزش باعث شده انگیزه مدیران و مربیان حوزه ورزش در راستای کشف هرچه بیشتر و فعالیت مضاعف برای استعدادهای برتر بیشتر شود.
طیبی گفت: خوشبختانه تنوع اقوام در استان گلستان باعث شده این استان در رشته‌های مختلف ورزشی دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی باشد و حتی جام روستا قهرمان در استان گلستان توانسته تحول و تحرک در ورزش روستا را ایجاد کند.
وی اضافه کرد: اینکه روستاهای یک شهرستان برای موفقیت در بازی‌های سال آینده جام روستا قهرمان، یک سال فعالیت و تمرین می‌کند و با تمرکز بر استعدادهای برتر تلاش می‌کند تنایج خوبی را برای ورزش شهرستان کسب کند، اتفاق بزرگی است.
طیبی گفت: امیدوارم در آینده شاهد اتفاقات بسیار خوب و بزرگ در ورزش استان گلستان باشیم.
 

13970118000163_Test_PhotoH

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز