عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حل مشکلات کشور از طریق مذاکره با آمریکا اشتباه بود/ ‌مدیران گرفتار فساد را باید کنار زد

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۷۴۷۲۶
حل مشکلات کشور از طریق مذاکره با آمریکا اشتباه بود/ ‌مدیران گرفتار فساد را باید کنار زد
میرسلیم با تأکید بر اینکه معتقدم حل مشکلات کشور از طریق مذاکره با آمریکا اشتباه بود، گفت: ‌مدیران گرفتار فساد را باید کنار زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سیدمصطفی آقامیرسلیم در نشستی با دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان با عنوان «وعده‌های بی‌عمل» اظهار کرد: تحریم‌ها علیه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب آغاز شده و مسأله جدیدی نیست اما از همان ابتدا سه نوع نگاه نسبت به آن وجود داشت.

وی با تأکید بر اینکه البته معتقدم حل مشکلات کشور از طریق مذاکره با آمریکا اشتباه بود، ادامه داد:‌ امروز اگر بگوییم تحریم‌ها وجود ندارد به دور از واقعیت است و امروز آمریکا در حال خدعه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه باید واقعیت را پذیرفت و برای آن برنامه‌ریزی کرد، گفت:‌ در داخل کشور محدودیت‌هایی داریم و با این وجود دولت دست به اقداماتی می‎زند که قابل توجیه نیست.

وی با طرح این سؤال که در شرایط فعلی چرا دولت 16 هزار میلیارد دلار ارز در داخل توزیع کرد، افزود: چرا باید دلار از 2 هزار تومان به 4 هزار تومان رساند و  ارزش پول ملی کشور کاهش یابد؟

میرسلیم با بیان اینکه باید بپذیریم مذاکره با آمریکا اشتباه بود، تصریح کرد:‌ آمریکا با اعمال تحریم‌ها به دنبال ایستادگی مردم در مقابل نظام هستند تا به اهداف خود دست یابند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز به مانند گذشته از پس حل مشکلات برمی‌آییم، ادامه داد: از نظر غذایی 75 درصد کشور خودکفاست و 35 درصد نیز ضایعات وجود دارد که با صرفه‌جویی می‌توانیم به خودکفایی کامل برسیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باور به توانایی‌های داخلی از مردم تا دولت کلید حل مشکلات است، خاطرنشان کرد:‌ این باور باید با از خودگذشتگی همراه باشد که بسیار برای برخی از افراد دشوار است.

وی با بیان اینکه برخی دولتمردان مرد میدان برای حل مشکلات فعلی کشور نیستند، گفت:‌ این افراد برای تسلیم شدن در برابر آمریکا مناسب هستند اما مرد حل مشکلات امروزی نخواهند بود.

میرسلیم با اشاره به اینکه امروز به مسؤولانی نیاز داریم که باور داشته باشد با امکانات داخلی از پس حل مشکلات برمی‌آییم، اظهار کرد:‌ برخی از دولتمردان کاسب‌های خوبی هستند و به کار ایستادگی در برابر آمریکا نمی‌خورند.

وی با اشاره به اینکه باید رکود را برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: ‌مدیران گرفتار فساد را باید کنار زد و ریشه فساد را برای همیشه خشک کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز