شهردار همدان :

همدان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری داخلی و بین المللی است

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۹:۴۷
کد خبر: ۷۷۴۸۶۲
همدان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری داخلی و بین المللی است
عباس صوفی گفت: همدان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری داخلی و بین المللی است که آنگونه که باید به گردشگران معرفی نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شهردار همدان گفت: همدان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری داخلی و بین المللی است که آنگونه که باید به گردشگران معرفی نشده است.

وی اضافه کرد: این شهر در سالهای گذشته به دلیل برخی فرصت سوزی ها و کم توجهی ها از ظرفیت های عظیم حوزه گردشگری بی بهره مانده است که با پیگیری ها و اقدامات صورت در سال 2018 توسط مدیریت ارشد استان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و سایر متولیان این حوزه، زمینه معرفی همدان با برگزاری رویدادهای بین المللی گردشگری در تراز جهانی فراهم شده است.

صوفی اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته می توان برای تولید ثروت پایدار و جذب گردشگران داخلی و خارجی در شهر همدان گام های جدی و اثرگذاری را برداشت.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری همدان با حمایت جدی از میزبانی همدان از این رویداد بین المللی درصدد زمینه تولید ثروت پایدار و به تبع آن افزایش سطح خدمات و رفاه شهروندان است.

شهردار همدان بیان کرد: مردم دیار الوند شایسته بهترین و ارزنده ترین خدمات، رفاه اجتماعی و اقتصادی هستند و در همین رابطه با ارایه بسته های حمایتی در حوزه گردشگری نگاه ویژه و بلند مدتی را دنبال می‌کنیم که در این میان حمایت از سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری در اولویت قرار دارد و رایگان کردن عوارض احداث هتل و مراکز اقامتی از سوی شورا و شهرداری همدان بخشی از برنامه ها و اهداف مورد نظر است.

صوفی افزود: سازمان جهانی گردشگری UNWTO موظف به اجرای اهداف توسعه هزاره، کاهش فقر و گسترش توسعه پایدار در کشورهای عضو است که باید از ظرفیتها و امکانات ویژه این سازمان به صورت علمی و کارشناسی برای توسعه صنعت گردشگری بهره برد.

وی ادامه داد: باید با رایزنی و ارتباط تنگاتنگ با کشورها و اعضای فعال این سازمان جهانی؛ در گام نخست جایگاه و ظرفیتهای بی نظیر تاریخی، مذهبی، فرهنگی، هنری، گردشگری و علمی همدان را در سطوح منطقه ای و فرامنطقه ای معرفی و تبیین کنیم.

شهردار همدان گفت: باید با متقاعد کردن گردشگران بین المللی کشورهای عضو از طریق معرفی مقاصد توریستی و گردشگری، منافع اقتصادی که توریسم خارجی می‌تواند با خود به همراه بیاورد و تاثیرات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ناشی از توسعه صنعت توریست و در عین حال کاهش تاثیرات زیست ‌محیطی و تاثیرات منفی اجتماعی آنها را مورد توجه و بهره برداری قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز