استان گلستان

آغاز مرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک کشور در گرگان

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۲:۱۵
کد خبر: ۷۷۴۹۳۷
آغاز مرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک کشور در گرگان
با حضور دوچرخه‌سواران 13 استان مرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک کشور در گرگان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان، صبح امروز با حضور دوچرخه‌سواران 13 استان مرحله دوم مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک کشور در گرگان آغاز شد.
این دوچرخه‌سواران در پارک جنگلی النگدره با هم به رقابت می‌پردازند.
این دوره از رقابت‌ها با همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری، هیات دوچرخه سواری استان گلستان، اداره ورزش و جوانان گرگان، شهرداری گرگان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان آغاز شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان در این مراسم اظهار کرد: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به صورت ویژه در دستور کار ادارات ورزش و جوانان است و به عنوان وظیفه اصلی این اداره محسوب می‌شود.
رمضانعلی تربتی‌نژاد تصریح کرد: به طور قطع هرچه بتوانیم ورزش‌های همگانی همانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را توسعه دهیم به طور قطع سلامتی بیشتر را برای مردم جامعه رقم خواهیم زد و از سوی دیگر کاهش آلودگی هوا را در پیش خواهیم داشت.
وی گفت: اداره ورزش و جوانان استان گلستان و ادارات شهرستانی استان به طور قطع از هر اقدمی که باعث توسعه و گسترش ورزش در استان شود حمایت خواهد کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان بیان کرد: توسعه ورزش و ترغیب مردم به ورزش همگانی وظیفه همه افراد جامعه است و اگر بخواهیم جامعه سالم و بانشاطی داشته باشیم باید همدیگر را به ورزش کردن تشویق کنیم که برگزاری چنین مسابقاتی می‌تواند انگیزه و اشتیاق جوانان به ورزش همگانی و قهرمانی را افزایش دهد.
تربتی‌نژاد گفت: میزبانی استان گلستان و شهرستان گرگان در سال جاری از مسابقات بین‌المللی، برگزاری المپیاد ورزشی و جام روستا قهرمان در استان گلستان که امروز باعث توسعه آن در سطح کشوری شده نمونه‌ای از اقدامات مثبت و ارزنده اداره‌کل ورزش و جونان در راستای توسعه و گسترش ورزش در سطح استان در شهرها و روستاها است.
وی تاکید کرد: به طور قطع با برگزاری چنین مسابقاتی در رده‌های مختلف، شاهد آینده‌ای درخشان برای ورزش استان گلستان و شهرستان گرگان خواهیم بود.
گفتنی است، این مسابقات با حضور دوچرخه‌سواران از 13 استان کشور از ساعتی پیش به میزبانی گرگان از میدان شهرداری گرگان آغاز شده است.
 

imm1

 

نظر شما