شهاب طباطبایی در گفتگو با برنا گفت :

عملکرد با برنامه ریزی وزیر ورزش و جوانان در حوزه جوانان / سلطانی فر خودباوری جوان ها را افزایش داد

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۰۶:۱۴:۱۱
کد خبر: ۷۸۰۸۳۷
عملکرد با برنامه ریزی وزیر ورزش و جوانان در حوزه جوانان / سلطانی فر خودباوری جوان ها را افزایش داد
طباطبایی گفت : دکتر سلطانی فر با انتخاب محمد مهدی تندگویان و تیم جوان مدیریتی خود ، قدم مهمی در حوزه جوانگرایی و جوان باوری برداشت.

شهاب طباطبایی - فعال اجتماعی- در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا ضمن بیان اینکه مجموعا در دوران وزارت سلطانی فر، هم در دوره محمدرضا رستمی و هم در دوره تندگویان تیم ایشان منسجم تر و با برنامه ریزی بهتری نسبت به دوره های قبل عمل کرده اند ادامه داد :گزارش یک ساله ی عملکرد حوزه جوانان، محورهای مهم و امیدوار کننده ای دارد، از جمله حل موضوع سازمان های غیر دولتی با سایر نهادها از جمله وزارت کشور دستاورد خوبی است .

وی  با اشاره به بحث انجام خدمت سربازی در قالب فعالیت در سازمان های مردم نهاد و توافقات اولیه معاونت جوانان با ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد : این توافق نامه جز کارهای شاخص این دوره وزارت ورزش و جوانان بوده است .

طباطبایی با تاکید بر این نکته که دکترسلطانی فر حس اطمینان و اعتماد به نفس رادر حوزه جوانان ایجاد کرده که بسیار ارزشمند است افزود : تقویت این باور در دولت که جوانان می توانند و باید محور فعالیت های مهم و تاثیر گذار شوند از جمله کارهای زیربنایی وزیر ورزش و جوانان بوده. در بخش نهاد ها و سازمان های غیر دولتی جوانان ایجاد شبکه گردشگری سراسری اقدامی استراتژیک و مثبت به ویژه در شرایط تحریم های جدید محسوب می شود که به امید خدا با همکاری سایر بخش های دولت اثرات مبارکی خواهد داشت.

طباطبایی موفقیت های اخیر نمایندگان جوان جمهوری اسلامی در اجلاس جوانان کشورهای اسلامی را نیز از توفیقات حوزه بین الملل وزارت ورزش و جوانان بر شمرد که متاسفانه در داخل کمتر به آن توجه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز