نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی :

غارت ۹۰ هزار میلیارد تومان سرمایه مردم در مؤسسات مالی و اعتباری

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۱:۳۸:۴۶
کد خبر: ۷۸۹۲۸۰
غارت ۹۰ هزار میلیارد تومان سرمایه مردم در مؤسسات مالی و اعتباری
نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سلب اعتماد مردم نسبت به مؤسسات مالی و اعتباری گفت: نبود نظارت کافی باعث شد تا ۹۰ هزار میلیارد تومان سرمایه مردم به غارت رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ابوالفضل حسن بیگی ضمن بیان اینکه میزان صادرات کشور در حال حاضر ۲۹ میلیارد دلار است، تأکید کرد: ۱۲۰ میلیون تن تولیدات کشاورزی کشور است اما برای تقویت توسعه بخش کشاورزی و صنعت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به این امر اختصاص پیداکرده است.

او با اشاره به وجود کم‌آبی در ۱۶ استان کشور افزود: باید با برنامه‌ریزی درست و ارائه راهکارهای لازم برای کمک به روستاها و بخش‌های صنعتی و کشاورزی گام‌های مؤثری برداریم.

عضو خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود همچنین نبود نظارت کافی بر مؤسسات مالی و اعتباری در سال‌های گذشته را یکی از مشکلات امروز کشور دانست و گفت: متأسفانه در این راستا شاهد به غارت رفتن ۹۰ هزار میلیارد تومان سرمایه و پس‌انداز مردم بودیم که موجب بی‌اعتمادی جامعه به این مؤسسات شد لذا انگیزه‌ مردم برای سپرده‌گذاری در این مؤسسات کاهش قابل توجهی داشته است.

حسن بیگی با انتقاد از برخی نمایندگان برای بیان اظهار نظرهای نسنجیده و بی‌ارزش از طریق تریبون مجلس تاکید کرد: این مهم موجب می‌شود فردی مانند ترامپ تحریم‌ها علیه ملت ایران را افزایش دهد لذا نباید بگذاریم با این‌گونه حرف‌ها زمینه افزایش دشمنی‌ها علیه نظام و مردم را فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز