مدیر کل کتابخانه های سمنان خبر داد:

برگزاری مسابقه لیگ کتابخوانی در شاهرود

۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۹:۲۱
کد خبر: ۷۹۱۸۹۳
برگزاری مسابقه لیگ کتابخوانی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛نورعلی غلامحسین‌نیا سماکوش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان ظهر امروز، ۳ دی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسابقه لیگ کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان در شاهرود برگزار می‌شود، گفت: هدف از این اقدام ترغیب نوجوانان به مطالعه و ارتقای سطح فرهنگ در جامعه است.

سماکوش ادامه داد: در برگزاری این طرح کتابخانه‌ها و کتابداران شاهرود به‌صورت مستقیم مشارکت دارند که این مسابقه توسط اداره کتابخانه‌های عمومی و مشارکت بسیج دانش‌آموزی و انجمن اسلامی آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تأکید بر اینکه مسابقات لیگ کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان اواخر دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، یادآور شد: ارائه سیر مطالعاتی مدون و مشخص، آشنایی با چگونگی خوانش کتاب و شیوه بررسی محتوایی آن از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقه محسوب می‌شود.

به گفته وی، در این مسابقات دانش‌آموزان علاوه بر ترغیب به شوق خواندن با مفاهیم انقلاب اسلامی، شهدا، ادبیات دفاع مقدس و غیره آشنا می‌شوند که اولین مرحله لیگ کتابخوانی با مشارکت ۲۴ گروه چهار نفره برگزار که از این تعداد ۱۲ گروه برگزیده به مرحله دوم راه خواهند یافت و در نهایت طی مرحله سوم شش تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند و سه تیم منتخب به مرحله آخر می‌رسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز