در سفر یک‌روزه ی استاندار به شهرستان گرمسار

شهرستان گرمسار با وجود منطقه ویژه اقتصادی جاذب خوبی برای سرریز جمعیت پایتخت است

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۹:۳۲
کد خبر: ۷۹۵۷۴۲
شهرستان گرمسار با وجود منطقه ویژه اقتصادی جاذب خوبی برای سرریز جمعیت پایتخت است
استاندار سمنان در دومین سفر استانی خود اظهار داشت :شهرستان گرمسار با توجه به مجاورت با پایتخت کشور و وجود منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند میزبان سرریز جمعیت تهران باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر ‌استاندار سمنان روز پنج‌شنبه ۱۳ دی‌ماه در سفر یک‌روزه به شهرستان گرمسار و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با توجه به زیرساخت‌های مناسب می‌تواند برای توسعه صنعت استان بسیار مفید باشد.
وی افزود: شهرستان گرمسار با وجود منطقه ویژه اقتصادی زیر ساخت های لازم برای گزینش صنایع را دارد و باتوجه به اقلیم خشک و‌ کویری و کم آب بودن این شهرستان باید نسبت به‌گزینش صنایع مناسب این‌منطقه اقدام‌کرد.
آشناگر با اشاره به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی شهرستان گرمسار به تهران ابراز داشت: گرمسار با توجه به نزدیک بودن به پایتخت کشور می‌تواند سرریز جمعیت تهران و شهرستان‌های مجاور را جذب کند و وجود منطقه ویژه اقتصادی و صنایع بزرگ و ایجاد فرصت شغلی در این‌مهم تاثیر به سزایی خواهد داشت.
استاندار سمنان منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را یکی از معدود مناطق اقتصادی کشور دانست که از زیرساختهای خاصی بهره می برد و افزود: همجواری با تهران، قرار گرفتن در مجاورت بزرگراه، مترو، راه آهن، گمرک و تامین زیرساخت‌هایی چون آب، برق، فیبر نوری، گاز، وجود زمین‌های بلامعارض، واگذاری زمین به قیمت مناسب به سرمایه گذاران از ویژگی های این‌منطقه است که مشوق مطلوبی برای حضور صنایع بزرگ در این استان خواهد بود.
اوبه مسئولیت ویژه و حساس مسئولین شهرستان در حمایت از صنایع و تشویق سرمایه گذاران برای حضور در این‌منطقه ویژه اقتصادی اشاره داشت و افزود: رشد جمعیت یکی از مولفه هایی است که به توسعه اقتصادی و رونق این‌منطقه ‌کمک‌ شایانی می کند و مسئولین‌باید تمام‌تلاش خود را در تحقق این‌مهم به‌کار گیرند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: مجموعه مدیریت استان از ظرفیت و‌پتانسیل های شهرستان گرمسار برای ایجاد اشتغال، رشد جمعیت و حضور صنایع بزرگ برای ایجاد فرصت شغلی در استان استفاده خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز