رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان

۵۹ واحد تولیدی در استان سمنان تسهیلات دریافت کرده اند

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۸:۱۷
کد خبر: ۷۹۶۲۱۰
۵۹ واحد تولیدی در استان سمنان تسهیلات دریافت کرده اند
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: هم افزایی دستگاه های اجرایی با بنگاه های اقتصادی برای ارایه تسهیلات رونق تولید علاوه برای کاهش آمار بیکاری به خیزش بخش صنعت سمنان برای خنثی سازی تحریم های استکبار جهانی می انجامد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛بهروز اسودی افزود: تاکنون 677 واحد تولیدی سمنان به منظور بهره مندی از تسهیلات رونق تولید سال 97 ثبت نام کردند که 381 واحد به منظور دریافت حدود 9 هزار و 100 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.

اسودی بیان کرد: با آغاز پرداخت تسهیلات رونق تولید سال 97 ، 59 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان به ارزش بیش از 2 هزار و 540 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند که سهم صنعت حدود 2 هزار و 280 میلیارد ریال و سهم کشاورزی 260 میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تاکنون 72 درصد از مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده است و در این ستاد مشکلات 678 واحد تولیدی استان بررسی شده است.

بهروز اسودی خاطرنشان کرد: استان سمنان با برخورداری از 2 هزار و 20 واحدی صنعتی از قطب های مهم اقتصادی و تولیدی کشور است و صنعتگران این استان در سال های گذشته به دلیل تحریم، رکود و نبود نقدینگی با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم کردند که با تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ارائه تسهیلات به بنگاه های اقتصادی از سوی دولت دوازدهم، امید در دل صنعتگران استان سمنان زنده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز