مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد:

میزبانی استان سمنان در برگزاری جشنواره داستان و خاطره و سفرنامه رضوی

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۹:۰۵
کد خبر: ۷۹۷۰۲۶
میزبانی استان سمنان در برگزاری جشنواره داستان و خاطره و سفرنامه رضوی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از میزبانی این استان در برگزاری جشنواره داستان و خاطره و سفرنامه رضوی خبر داد و گفت: با موافقت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) این جشنواره ها به صورت دوسالانه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت روز دوشنبه در گفت و گویی از نشست بررسی چگونگی برگزاری این جشنواره ها در نمایندگی بنیاد در تهران خبر داد و اظهار داشت: در این نشست مقرر شد سال آینده همزمان با بیست و هشتم صفر سالروز شهادت امام رضا (ع) بخش سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در سمنان برگزار شود.
وی گفت: بخش داستان رضوی که تاکنون با عنوان (کبوتر حرم) به میزبانی سمنان برگزار می شد نیز از این پس به صورت دوسالانه و از سال ٩٩ برگزار خواهد شد.
فضیلت با اشاره به اهمیت بخش داستان که امری تخصصی است گفت: در این نشست پیشنهاد شد توسعه مفهومی در موضوع جشنواره داستان نیز ایجاد شود و به این معنا که سیره تمام ائمه اطهار (ع) و پیامبر اکرم (ص) نیز موضوع آثار ارسالی قرار گیرد.

در استان سمنان تاکنون ١٤ دوره جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی (کبوتر حرم) برگزار شده است و در مجموع قریب ١١ هزار اثر داستان کوتاه و بلند به این جشنواره ها ارسال و مورد داوری قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز