مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد:

تشکل کارگروه و شورای علمی مشورتی برای تدوین سند نشاط اجتماعی

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۰:۳۸
کد خبر: ۷۹۸۰۱۴
تشکل کارگروه و شورای علمی مشورتی برای تدوین سند نشاط اجتماعی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از تشکیل کارگروه و شورای علمی مشورتی برای تدوین سند استانی نشاط اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اظهار داشت: کلیات تدوین این سند در شورای فرهنگ عمومی تصویب و روش تدوین آن نیز در کارگروه فرهنگی اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی، نبود الگوی مناسب برای ایجاد و توسعه نشاط اجتماعی را یک مشکل خواند و گفت: دستگاههای مختلف و به ویژه اعضای شورای فرهنگ عمومی باید در تدوین این سند مشارکت و همکاری نمایند تا سندی قابل قبول و مبتنی بر ارزش های دینی و اسلامی و منطبق بر قوانین ایران اسلامی تدوین و ارائه شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان همچنین با اعلام دستور جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، از تدوین برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با  عنوان چهل چراغ خبر داد و گفت: این اداره کل آمادگی دارد تا این برنامه را با مشارکت سایر دستگاهها اجرایی نماید.

این نشست با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه سمنان ، معاون سیاسی امنیتی استانداری و سایراعضا دردفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز