توسط وکلای نیکوکار سمنان انجام گرفت؛

تلاش برای استیفای حق مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۶:۲۴
کد خبر: ۷۹۹۸۸۸
تلاش برای استیفای حق مددجویان تحت حمایت کمیته امداد
۲۵۵ مورد خدمت حقوقی و قضایی رایگان، مشاوره و میز خدمت به مددجویان کمیته امداد استان سمنان در ۹ ماهه نخست سال جاری ارائه‌ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سعید دوست‌محمدی، رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان سمنان گفت: ۴۵ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان سمنان باهدف کمک حقوقی به مددجویان این نهاد همکاری می‌کنند.

وی  با اشاره به اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۷۹ مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ارائه‌ شده است، افزود: کمیته امداد تلاش می‌کند با ارائه مشاوره‌های حقوقی به استیفای حق مددجویان تحت حمایت و افزایش آگاهی حقوقی آنان گام بردارد.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه ۲۵۵ مورد خدمت حقوقی و قضایی رایگان در ۹ ماهه امسال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این استان ارائه‌شده است افزود: از این مجموع تهیه، تنظیم و بررسی هفت اظهارنامه، ۲۶ دادخواست، ۶ شکوائیه و تنظیم ۵۰ لایحه دفاعیه توسط حوزه حقوقی این نهاد به مراجع قضایی ارائه‌شده است.

وی بیان کرد: در ۹ ماهه امسال برای ۳۱ فقره پرونده رأی صادرشده است و حکم ۱۳ پرونده اجرا شد.

سعید دوست‌محمدی بابیان اینکه در این مدت ۱۰ پرونده در ۱۴ شورای حل اختلاف برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان بررسی‌ و رفع مشکل شده است بیان کرد: نمایندگان حقوقی این نهاد در ۲۲ جلسه دادرسی برای دفاع از حقوق مددجویان این استان  شرکت کردند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۳۷ میز خدمت برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان برپا شده است، بیان کرد: در این میز خدمت‌ها از خدمات ۱۷ وکیل نیکوکار استفاده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز