مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند:

شناسایی ۳۰ فقره انشعاب غیر مجاز در بیرجند

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۲۹:۰۲
کد خبر: ۸۰۰۱۲۶
شناسایی ۳۰ فقره انشعاب غیر مجاز در بیرجند
مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 30 فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی شده که قبل از اعلام به دادگاه در مجموعه امور بیرجند حل و فصل شود

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 30 فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی شده که قبل از اعلام به دادگاه در مجموعه امور بیرجند حل و فصل شود

سید احمد ندائی ادامه داد: طی بازدیدهای مکرر از تاسیسات و مخازن امور بیرجند و با توجه به کاهش اعتبارات عمرانی اولویت به خرید پمپ و تجهیزات تأسیسات می باشد که امید می رود این مشکل در مقطع زمانی باقی مانده حل شود.

محمدرضا حسینی دشت بیاض مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آبفای استان نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه آبرسانی به شهروندان یک خدمت شبانه روزی است کوچکترین تعلل در این امر سبب نارضایتی شهروندان می شود.

وی با اشاره به اینکه ارزیاب و ناظر مستقیم بر کار آب و فاضلاب خود مردم هستند، تصریح کرد: خدمات رسانی بهتر و جلب رضایت ارباب رجوع نیازمند وجود جوی آرام و همدل می باشد چرا که شرکت هایی که با حاشیه کمتر به فعالیت خود می پردازند در ارائه خدمات به مردم موفق تر هستند.

وی به اهمیت جایگاه حراست در مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: حراست می تواند نقش مهمی در ایجاد همدلی و وفاق در بین همکاران ایفا کند.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت پیشگیری را یکی از اهداف حراست عنوان کرد و یادآور شد: مسئول حراست باید قبل از وقوع اتفاق ریشه یابی برخی ناهنجاری ها را داشته باشد که این مهم نیازمند همکاری و همدلی مدیران مجموعه می باشد.

حسینی دشت بیاض حفظ اسرار همکاران، آینده نگر بودن و دیده بانی دقیق از مجموعه را از وظایف اصلی مجموعه حراست در دستگاه اجرایی عنوان کرد و یادآور شد: می بایست حس اعتماد متقابل در بین کارکنان و حراست ایجاد شود و مهمترین انتظار از مسئولین حراست نیز پیشگیری از وقوع تخلف و برخورد قاطع در این زمینه می باشد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز