طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی :

محمد حسین خسروی به عنوان " سرپرست حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی استان" منصوب شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۴:۱۲
کد خبر: ۸۰۰۶۳۶
محمد حسین خسروی به عنوان  سرپرست حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی استان منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، محمد حسین خسروی به عنوان " سرپرست حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی" منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند، در این حکم آمده است:

با احترام، نظر به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی" منصوب می شوید. انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان، تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان و صاحب نظران عرصه مذکور در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید و برنامه های اداره کل نسبت به اجرای امور ذیل توجه جدی معمول دارید.

نظارت بر کار افراد تحت سرپرستی و ارایه راهنمایی های لازم به آنان. توزیع عادلانه کار بین روسای واحدهای استان و هدایت کارشناسان در انجام وظایف محوله. ایجاد ارتباط بین مدیریت و کارمندان به منظور انتقال سیاست ها و خط مشی ها به کارمندان و ارایه گزارش های لازم.

نظارت بر اجرای تشکیلات مصوب استان بمنظور انطباق وضعیت نیروی انسانی با تشکیلات مربوطه اجرای طرح ها و برنامه های مصوب و ابلاغی شورای عالی اداری و سازمان، مرتبط با وظایف سازمان متبوع و اعمال نظارت و هماهنگی لازم در این زمینه پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه ها و طرح های تحول و اصلاحات اداری، توسعه فن آوری اطلاعات در نظام اداری، نوسازی اداری و مصوبات شواری عالی اداری در استان و ارائه گزارشهای لازم به مراجع ذیربط ارائه راهنمایی درجهت انجام اقدامات به منظور واگذاری فعالیتهای مربوط به خدمات فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و سایر امور دستگاه اجرایی به بخش غیردولتی براساس روش های تعیین شده در قانون و مقررات نظارت بر انجام دوره های کوتاه مدت آموزشی درسطح استان و هماهنگی با مدیریت آموزش و پژوهش استان در اجرا و ارزیابی دوره ها نظارت بر حسن اجرایی ضوابط و مقررات ارزشیابی کارمندان دولت در دستگاههای اجرایی استان و سایر قوانین و مقررات پیگیری و جذب اعتبارات مورد نیاز استان درچارچوب قوانین و مقررات نظارت بر ارزیابی عملکرد استان در چارچوب شاخص های اختصاصی وعمومی. پیش بینی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز استان نظارت برانجام مراحل جذب نیروی انسانی با هماهنگی سازمان در چارچوب قوانین و مقررات. پیگیری، هماهنگی و اقدام تا حصول نتیجه مثبت برای کلیه اموری که از سوی مافوق ارجاع گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب ارزنده تان ضمن هماهنگی کامل با واحدهای مربوط در راستای تحقق اهداف سازمانی و تعامل کامل با سایر دستگاه های مرتبط در انجام وظایف محول موفق و موید باشید.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه