فرماندار سمنان؛

پروازهای دائمی فرودگاه سمنان پیش از نوروز سال جدید دایر می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۰:۴۷
کد خبر: ۸۰۰۸۱۶
پروازهای دائمی فرودگاه سمنان پیش از نوروز سال جدید دایر می شود
سیدعباس دانایی از پروازهای دائمی فرودگاه سمنان تا پیش از نوروز سال جدید دایر شود.خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛«سیدعباس دانایی»  در دیداری با سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت:گام‌های خوبی در حوزه گردشگری استان سمنان برداشته شده و این مسیر باید ادامه پیدا کند.

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه حریم اطراف کاروانسرا در حال تخلیه است گفت: زندان جدید سمنان تا اوایل سال آینده آماده بهره برداری است و کاروانسرای مرکزی شهر سمنان پس از چهل سال آزاد می‌شود.

دانایی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بافت تاریخی سمنان، افزود: به موضوع پایگاه بافت تاریخی سمنان و راه اندازی بازارچه دایمی فروش صنایع دستی در سمنان باید توجه ویژه شود.

فرماندار سمنان در خصوص پروازهای فرودگاه سمنان نیز ابراز امیدواری کرد: پروازهای دائمی فرودگاه سمنان تا پیش از نوروز سال جدید دایر شود.

«مهدی جمال» امروز و در دیدار وی و معاونان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان با فرماندار سمنان افزود: فعالیت دائمی فرودگاه سمنان می‌تواند نقش موثری در رشد گردشگری استان داشته باشد.

وی با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان سمنان گفت: با آزادسازی کاروانسرای مرکزی سمنان و انتقال زندان سمنان از کاوانسرا، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های گردشگری سمنان به روی علاقمندان گشوده می‌شود.

جمال، با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ گردشگری ایران در بهمن ماه امسال و در تهران نیز گفت: با حضور قدرتمند در این نمایشگاه می توان، قابلیت‌های استان را معرفی کرد.

فرماندار سمنان نیز با اشاره به اینکه حریم اطراف کاروانسرا در حال تخلیه است گفت: زندان جدید سمنان تا اوایل سال آینده آماده بهره برداری است و کاروانسرای مرکزی شهر سمنان پس از چهل سال آزاد می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز