در نشست بررسی ساختاری و عملکردی هیات دو و میدانی خراسان جنوبی مطرح شد:

خراسان جنوبی رتبه برتر پروژه های ورزشی خیرساز کشور

۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۲:۱۰
کد خبر: ۸۰۱۱۲۹
خراسان جنوبی رتبه برتر پروژه های ورزشی خیرساز کشور
مدیر کل ورزش و جوانان گفت: این استان رتبه نخست پروژه های خیرساز ورزشی با تعداد 62 پروژه را در کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ مهران سرپرست در نشست بررسی ساختاری و عملکردی هیات دو و میدانی استان مطرح کرد: خراسان جنوبی با وجود امکانات و زیرساخت های مناسب و همچنین اجرای پروژه های عمرانی از استان های پیشرو کشور می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: این استان رتبه نخست پروژه های خیرساز ورزشی با تعداد 62 پروژه را در کشور دارد و تلاش داریم بهمن ماه امسال همایش تجلیل از خیران ورزش یار کشور را به میزبانی خراسان جنوبی در بیرجند با حضور قائم مقام وزیر ورزش و جوانان برگزار کنیم و سعی ما بر آن است، 22 پروژه ورزشی را در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی کنیم.

وی گفت: در شیوه مدیریت و تعامل ما با یکدیگر مشکل وجود دارد، همدیگر را نمی توانیم تحمل کنیم اگر حتی 500 مکان ورزشی دیگر ساخته شود و 500 میلیارد تومان هم اعتبار بگیریم خود هیات های ورزشی باید از این ظرفیت ها استفاده کنند و اگر با هم تعامل نداشته و یکدیگر را قبول نداشته باشند نمی توان از این ابزار استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: استادیوم 15 هزار نفری غدیر بیرجند یک ظرفیت بزرگ است و هیاتها می توانند از این مکان، استفاده کافی و لازم را داشته باشند ولی متاسفانه با عدم مدیریت و تعامل مناسب از سوی مسئولین هیاتهای ورزشی، امکان استفاده درست از این ظرفیت ها فراهم نمی شود.

مهران سرپرست افزود: با توجه به ظرفیت استان و استعداد جوانان آن در زمینه های مختلف ورزشی، باید از پتانسیل ها و امکانات موجود استان بهره کافی برد و استعدادیابی در زمینه ورزش بالاخص رشته دو ومیدانی به عنوان یک ورزش پایه، مهم، مادر و کلیدی در بین علاقه مندان صورت پذیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز