مدیرکل کمیته امداد استان سمنان؛

تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و آستان قدس منعقد می گردد

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۵:۱۳
کد خبر: ۸۰۱۷۲۶
تفاهم نامه همکاری  بین کمیته امداد و آستان قدس منعقد می گردد
کمک مردم استان سمنان به نیازمندان از طریق ۳۶ مراکز نیکوکاری استان سمنان در ۹ ماهه سال جاری به ۱۴ میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در دیدار با نماینده آستان قدس رضوی در استان سمنان گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری در کشور واگذاری کارها به دست مردم است.

وی فعالیت های مراکز نیوکاری را در سرفصل‌های فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک هزینه جهیزیه و دیگر موارد بر شمرد و گفت: سعی شده بیشتر مراکز نیکوکاری در کنار مساجد استان سمنان قرار بگیرد تا در بطن جامعه و مردم باشد.

سید جواد رضوی تصریح کرد: مراکز نیوکاری در سطح استان در پنج شاخص رتبه اول را به دست آورده‌اند  و این مراکز تعامل بسیار سازنده‌ای را با کمیته امداد استان سمنان ایجاد کرده‌اند.

سید جواد رضوی به کمک مردم استان سمنان به نیازمندان از طریق ۳۶ مراکز نیکوکاری استان سمنان در ۹ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: کمک مردم استان سمنان به ۱۴ میلیارد تومان رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در برخی از شهرها و شهرستان‌ها امام‌جمعه‌ها به‌عنوان رئیس، هیئت‌امنا مراکز نیکوکاری هستند تصریح کرد: تعداد مراکز نیکوکاری استان سمنان از ۳۲ به ۵۰ مرکز در سال جاری افزایش پیداکرده است.

وی با تاکید بر به بهر گیری از از ظرفیت آستان قدس تدوین شبکه خادم یاران رضوی بیان کرد: این ظرفیت مطلوبی است که می توان از آن برای دستگیری از نیازمندان در جامعه بهره برد.

نمایند آستان قدس رضوی در استان سمنان با اعلام آمادگی برای همکاری با کمیته امداد استان سمنان باهدف دستگیری از نیازمندان در جامعه افزود: آستان قدس استان سمنان به نمایندگی از آستان قدس رضوی تمام توان خود را برای کمک به نیازمندان مبذول می دارد.

وی بابیان اینکه اگر تلاش‌های و اقدامات کمیته امداد با وجود شکاف طبقاتی که  در جامعه وجود دارد نبود وضعیت فعلی مشخص نبود افزود:  این نهاد گام های موثری در دستگیری از محرومان جامعه برداشته است.

خسروی بابیان اینکه بزرگ‌ترین تشکل اجتماعی بعد از بسیج توسط آستان قدس در جای‌جای کشور در شهر و روستا شکل‌گرفته است بیان کرد: از آنجا که آستان قدس همگام با کمیته امداد در رفع محرومیت از جامعه  تلاش می‌کند، تعاملات این دو نهاد گسترده تر خواهد شد.

شایسته ذکر است در این نشست مقررشد تفاهم نامه همکاری  بین کمیته امداد و آستان قدس منعقد گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز