رئیس فدراسیون کبدی ایران در مجمع سالیانه هیئت کبدی خراسان جنوبی:

هر ۱۰۰ نفر یک تاتامی

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۳:۵۸
کد خبر: ۸۰۱۷۴۵
هر ۱۰۰ نفر یک تاتامی
عباس خواجه اورسجی قول داد تا درصورت افزایش ورزشکاران در شهرستان های خراسان جنوبی به ازای هر 100 ورزشکار یک تاتامی اهدا کنیم. رئیس فدارسیون کبدی ایران از ورود ورزش کبدی به مدارس ایران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ایران نیز در مجمع سالیانه هیئت کبدی خراسان جنوبی عنوان کرد: همه سازمان و نهاد های اجتماعی موفق هستند دارای برنامه می باشند. وی با اشاره به اینکه فدراسیون کبدی دارای برنامه 4 ساله است افزود: از دل این برنامه یک برنامه سالیانه عملیاتی است.

وی که با خراسان جنوبی و شهر بیرجند آشنایی کاملی دارد تاکید کرد: تدوین برنامه و اجرای آن باید در اولویت هیات ورزش کبدی قرار کیرد. رئیس فدراسیون کبدی ایران با اشاره به اینکه کمیته های فدراسیون را تخصصی کردیم گفت: آموزش برای تثبیت مقام ها، استعدادیابی در سرلوحه فدارسیون قرار دارد و تاکنون برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.

عباس خواجه اورسجی از دوره تربیت مدرس در بهمن ماه سالجاری خبرداد و بیان کرد: ورزش به عنوان یک پدیده اثرگذار در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و ابزار سیاسی است.

او منشور المپیک را صلح و دوستی دانست و عنوان کرد: استان های همچون خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان برای تثبیت جمعیتشان باید به ورزش نگاه ویژه کنند. وی خاطرنشان کرد: تغییر اندیشه حاکم اگر تغییر کند توسعه خواهیم یافت. وی به موفقیت ورزش کبدی در جاکارتا اشاره کرد و افزود: تمام تلاش هایمان برای المپیکی کردن این ورزش را در دستور کارمان داریم. اورسجی به منابع مالی محدود هیات ورزشی تمام کشور اشاره کرد و گفت: علیرضاکاظمی دبیرکمیته منطقه 5 کشور و کمیته همگانی فدارسیون منصوب می شود.

وی وعده داد تا یکی از ورزشکاران خراسان جنوبی را به تیم ملی دعوت کند.

 

 

 

  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز