استاندار سمنان در نشست تخصصی رنگ ها و نیرنگ ها؛

استعمار با جعل باورهای جدید به مقابله با دین برخواسته است/جوانان ما دربستر فضای مجازی تنها هستند

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳:۰۴
کد خبر: ۸۰۲۲۶۰
استعمار با جعل باورهای جدید به مقابله با دین برخواسته است/جوانان ما دربستر فضای مجازی تنها هستند
علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست تخصصی رنگ ها و نیرنگ ها اظهار داشت :هدف از ایجادفرقه ها و نحله های انحرافی ، دین ستیزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛استاندار سمنان در نشست تخصصی رنگ ها و نیرنگ ها که صبح امروز با حضور جمعی از مدیران کل و کارشناسان حراست و فعالان اجتماعی استان در محل سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد با اشاره به تلاش استعمار در به انحراف کشاندن قشر جوان و پویای جامعه گفت : استعمار با جعل باورهای جدید به مقابله با دین بعنوان یک برنامه و روش کامل زندگی سالم برخواسته است و سعی دارد با ایجاد فرق و شکاف قومی ، جغرافیایی و مذهبی وحدت و انسجام ملی را هدف قرار دهد . 
آشناگر دین ستیزی و عقل گریزی را وجه مشترک فرقه ها و نحله های انحرافی عنوان کرد و افزود : عرفان های اصیل و واقعی انسان را به سمت خدا محوری سوق می دهد در حالی که عرفان های کاذب به سمت خود محوری حرکت نموده و با هدف برجسته سازی رهبر تشکیلات فعالیت می کنند . 
رئیس شورای تامین استان ،آگاهی بخشی ، روشنگری و اطلاع رسانی را از اقدامات مطلوب و موثر در شکست برنامه های سردمداران استعماری عنوان کرد و تاکید نمود : تضعیف آموزه های دینی و فراموشی فرایض الهی امر به معروف و نهی از منکر از عوامل اصلی در جهت رشد عرفان های کاذب به شمار می رود . 
استاندار سمنان همچنین در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت بهره مندی از توان علمی ، تخصصی و پژوهشی سازمان های مردم نهاد در تولید بسته های مناسب فرهنگی ، اخلاقی و سیاسی گفت : تسلط بر سازمان های مردم نهاد از اهداف و برنامه های موسسان و برنامه ریزان فرقه های انحرافی است و لذا باید تلاش کرد تا با توجه بیشتر به این گونه موسسات و مراکز از توانمندی آنان در بسط و گسترش تفکر ناب اسلامی بهره برد . 
استاندار سمنان در ادامه همچنین با انتقاد از حضور کم رنگ متخصصان و کارشناسان فرهنگ و تعالیم اسلامی در بستر فضای مجازی گفت : جوانان ما تنها هستند و همه ما و بخصوص اهالی اندیشه و قلم و عالمان ، وظیفه داریم تا با ورود موثر در این بستر ، نسبت به معرفی اسلام ناب و عرفان های اصیل و حقیقی تلاش نماییم . 
آشنا گر در پایان سخنان خود با قدردانی از برگزار کنندگان این نشست و نمایشگاه تخصصی، بر ضرورت حساسیت نسبت به قشر جوان تاکید کرد و گفت : اگر دغدغه ی جوانان را نداشته باشیم موجب آلوده شدن آنان به فضای مسموم و جدایی افکن فرقه ها گردیده و در اینصورت همه گرفتار خواهیم شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز