در جلسه کمیته مدیریت عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان گفته شد:

اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی مقام دوم در حوزه فرهنگی،آموزش و پژوهش را کسب کرد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۵:۳۹
کد خبر: ۸۰۲۳۵۶
بنا بر اعلام دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان ،اداره کل ورزش و جوانان استان در بین 12 استان گروه 3 توانست مقام دوم در حوزه فرهنگی،آموزش و پژوهش ، مقام سوم در حوزه حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان ها، مفام چهارم در حوزه وزارتی و همچنین مقام چهارم در حوزه شاخص های عمومی را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، در این جلسه، حسین آوان، مسوول بازرسی،ارزیابی عملکرد و پاسخگوبی به شکایات و دبیر کمیته مدیریت عملکرد اداره کل ورزش و جوانان با ارائه گزارشی از نتایج ارزیابی عملکرد سال 96 استانی و وزارتی در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی نسبت به نتایح عملکردی سال قبل پرداخت.

دبیر کمیته مدیریت عملکرد اداره کل ورزش و جوانان یادآور شد: دستگاه های اجرایی استانی همه ساله بر اساس شاخص های استاندارد تعیین شده در دو بخش عمومی و اختصاصی و در سطوح استانی و وزارت مورد ارزیابی قرار می گیرند که بنا بر اعلام دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت ورزش و جوانان ،اداره کل ورزش و جوانان استان در بین 12 استان گروه 3 توانست مقام دوم در حوزه فرهنگی،آموزش و پژوهش ، مقام سوم در حوزه حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان ها، مفام چهارم در حوزه وزارتی و همچنین مقام چهارم در حوزه شاخص های عمومی را کسب کند.

آوان با اشاره به اینکه فرایند بارگذاری و ثبت اطلاعات و مستندات ارزیابی عملکرد سال 97 از دهه اول بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد، اظهار داشت: ثبت اطلاعات و مستندات تا 31 اردیبهشت سال 98 در دسترس خواهد بود.

در این جلسه، مریم مهرور، معاون فرهنگی و امور جوانان، محمدحسین خسروی، سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و محمد یوسفی،رییس گروه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل نیز حضور داشتند.

 

 

نظر شما