در شورای عشایری خراسان جنوبی گفته شد:

یک پیرمرد و زن در مرز همانند یک هنگ نظامی ارزش دارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۱۴:۰۲
کد خبر: ۸۰۲۷۴۶
علوی مقدم خاطرنشان کرد: به گفته یکی از فرماندهان نظامی یک پیرمرد و زن در مرز همانند یک هنگ نظامی ارزش دارد و باید توجه بیشتری به عشایر خراسان جنوبی که مرزبانان ایران هم هستند شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی دومین جلسه شورای عشایری خراسان جنوبی به ریاست علوی مقدم معاون استاندار و عللائی مقدم مقام سازمان عشایری کشور در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

سید مجتبی علوی مقدم معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی عضو شورای عشایری استان موظف هستند نسبت به موضاعات عشایری و اختصاصا سهم آنها در برنامه ریزی ها نقش خود را ایفا کند.

وی با بیان اینکه کارگروه محرومیت زدایی در استان شکل گرفته است افزود: این کار گروه افزایش جلسات نیست بلکه برنامه ریزی صحیح برای اجرایی شدن برنامه ها است. معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید براینکه برندسازی یکی از مهمترین اولویت های محصولات عشایری در دستور کار قرار گیرد عنوان کرد: طوری باید برنامه ریزی شود که واسطه ها حذف شوند تا عواید مالی بیشتری به عشایر برسد. علوی مقدم خواستار افزایش سهیمه آرد عشایر استان شد و ادامه داد: تعرفه بیمه دام عشایر افزایش یافته اما پرداختی ها متفاوت است و همخوانی ندارد و باید در مرکز کشور به آن رسیدگی شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز