نایب رئیس هیئت وزنه برداری استان

هیئت وزنه برداری در کمبود تجهیزات پرس شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۸:۵۲
کد خبر: ۸۰۳۰۳۳
هیئت وزنه برداری در کمبود تجهیزات پرس شد
خالدی نایب رئیس هیئت وزنه برداری استان نیز در این جلسه کمبودتجهیزات را یکی از مهمترین مشکلات وزنه برداری در تمام رده های سنی و بانوان استان دانست و عنوان کرد: هیئت وزنه برداری جزء هیات نمونه استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ کارگروه تخصصی بررسی ساختاری و عملکردی هیئت وزنه برداری خراسان جنوبی به ریاست مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و مسئولان هیات وزنه برداری استان در اتاق بازرگانی بیرجند برگزار شد.

تجهیزات را یکی از مهمترین مشکلات وزنه برداری خراسان جنوبی ارتقای دوره مربیگری را باید در دستور کار قرار دهیم

خالدی نایب رئیس هیئت وزنه برداری استان نیز در این جلسه کمبودتجهیزات را یکی از مهمترین مشکلات وزنه برداری در تمام رده های سنی و بانوان استان دانست و عنوان کرد: هیئت وزنه برداری جزء هیات نمونه استان است. وی با بیان اینکه ارتقای دوره مربیگری را باید در دستور کار قرار دهیم ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی دست ما را بگیرد تا در سطح استان و ملی مقام آوری کنیم.

راه اندازی هیات شهرستانی ملزم به حمایت اداره کل است

محمود بستانی عضو کمیته فرهنگی هیئت وزنه برداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید نگاههیئت وزنه برداری تغییر کند عنوان کرد: راه اندازی هیات شهرستانی ملزم به حمایت اداره کل است که تاکنون انجام نشده است. وی با اشاره به اینکه ساختار هیئت وزنه برداری نیازمند اداره کل است افزود: اداره کل چه قدمی برای وزنه برداری انجام داده تا از هیئت وزنه برداری خروجی می خواهید.

گفتنی است این کارگروه هم اکنون در حال برگزاری است.

 

نظر شما