سرپرست در جلسه بررسی عملکرد و ارزیابی هیئت شنا خراسان جنوبی:

نگاه حزبی نداریم و به جز استاندار، وزیر و سیستم های نظارتی پاسخگو نخواهم بود

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۰:۰۰:۱۰
کد خبر: ۸۰۳۵۱۹
نگاه حزبی نداریم و به جز استاندار، وزیر و سیستم های نظارتی پاسخگو نخواهم بود
مدیرکل با تاکید براینکه ما نگاه حزبی نداریم و به جز استاندار، وزیر و سیستم های نظارتی پاسخگو نخواهم بود تاکید کرد: برخی افراد ما را حتی تهدید کردند که چرا به نیروی اداری فشار وارد می کنید و مو را از ماست می کشید!

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، هشتمین جلسه بررسی عملکرد هیات استان با هیئت شنا در سالن جلسات مخابرات خراسان جنوبی به ریاست مهران سرپرست و به دبیری کهنسال برگزار شد.

شروع جنجالی بررسی موضوعات هیئت شنا با غیبت اعضای هیئت رئیسه آغاز شد.

مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در برگزاری این جلسات ما گزارش عملکرد نمی خواهیم عنوان کرد: ورزش خراسان جنوبی جایگاه خاصی در ورزش کشور ندارد و ما به دنبال جایگاه ملی و بین المللی هستیم. وی با اشاره به اینکه سهم ورزش خراسان جنوبی صفر است بیان کرد: ملاک ما حضور در کاروان های ورزشی مهم همچون المپیک، پار المپیک، ورزش های آسیای است.

سرپرست توسعه ورزش های قهرمانی را در سال 95 رتبه 9 و در سال گذشته 12 هستیم ادامه داد: اعداد بارگزاری شده از سوی هیات هیچ باروری و سودی برای هیات ورزشی نداشته است و به خوبی نتوانستند از اعتبارات استفاده کنند. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تفکر اینکه همه کارها بر مبنای پول انجام می شود خاطرنشان کرد: جایگاه ما در اتقاء سطح اعتبارات از جایگاه 9 به رتبه 12 نزول کرده است.

وی برنامه محوری را یکی از اولویت های هیات ورزشی دانست و بیان کرد: در نظام اداری خراسان جنوبی پایبند برنامه ریزی و عمل کردن نیستند. مدیرکل با تاکید براینکه ما نگاه حزبی نداریم و به جز استاندار، وزیر و سیستم های نظارتی پاسخگو نخواهم بود تاکید کرد: برخی افراد ما را حتی تهدید کردند که چرا به نیروی اداری فشار وارد می کنید و مو را از ماست می کشید!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه بعضی از هیات بعد از 14 سال و هیچ کاری نکردند و هنوز مدعی هم هستند بیان کرد: نمی شود فردی 14 سال در هیئت بماند و هیچ خروجی نداشته باشد.

سرپرست گفت: درآمد تخصصی هر فرد در ورزش حلالش باشد و کسی مانع او نخواهد شد. وی خاطرنشان کرد:توصیه روش های مدیریتی به روسای هیات هستیم و افرادی با خط مش های ما همخوانی ندارد همچون برخی از هیات رئیس هیئت استعفا دهد. سرپرست تاکید کرد: هیئت شنا باید از تیم داری خارج شود و این هیئت کاملا مورد حمایت ما خواهد بود. سرپرست بیان کرد: همه هیات ورزشی خراسان جنوبی قابل انعتاف پذیر هستند به شرط آنکه خودشان بخواهند.

گفتنی است این جلسه هم اکنون در حال برگزاری است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز