مشاور فرمانده معظم کل قوا:

دانایی همراه با بصیریت از نیازهای کشور است

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۶:۴۲
کد خبر: ۸۰۳۸۹۱
دانایی همراه با بصیریت از نیازهای کشور است
مشاور نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: دانش موفق جامعه را از جنگ واکسینه می کند و امروز دانایی همراه با بصیرت نیازی ضروری برای اقتدار کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: افزایش سطح علم و دانش از منویاتی است که بارها مقام معظم رهبری به جوانان و نوجوانان توصیه کردند و دلسوزان باید به آن توجه کنند.

وی ادامه داد: اگر آگاهی جوانان و نوجوانان ایرانی همراه با معرفت دینی باشد هیچ هجمه فرهنگی قدرت تقابل با این اراده را ندارد و برعکس اگر به این مهم توجه نشود تهاجم فرهنگی در جامعه جولان پیدا خواهد کرد.

جانشین هیات معارف جنگ صیاد شیرازی با بیان اینکه امروز آموزش معارف جنگ یکی از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد تصریح کرد: از سال 1378 تاکنون 160 کتاب فاخر در زمینه معارف جنگ نگاشته شده است که امروز در محافل نظامی آموزش داده می شود.

وی اظهار داشت: نگاه به گذشته و تاریخ هشت ساله دفاع مقدس یکی از راه های تبیین قدرت است به طوری که اگر معارف دفاع مقدس به خوبی بیان و در جامعه پیاده سازی شود بسیاری از مشکلات پیش رو حل خواهد شد.

سرتیپ هاشمی گفت: تاریخ جنگ بازگو کننده امکانات و تجهیزاتی است که داشتیم و مالکیت از آن ما نبود اما امروز با قدرتی که از دانش، آگاهی و بصیرت جوانان انقلابی کسب کردیم هرچه داریم از توان داخلی خودمان است.

وی در ادامه با بیان اینکه هیات معارف جنگ به همت سرلشگر شهید صیاد شیرازی بنیان نهاده شد، افزود: انتقال تجربیات پیشکسوتان جنگ و تدوین تاریخ جنگ از مهمترین اهداف این هیات است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: شهید صیاد شیرازی دنباله رو تعالیمی الهی بود که از سوی امام راحل (ره) مطرح شد و در همان راه هم جاودانه ماند.

سرلشگر شهید صیاد شیرازی بامداد ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ به وسیله عوامل مسلح سازمان مجاهدین خلق در پوشش رفتگر، مقابل درب منزل مسکونی ‌اش واقع در تهران و در برابر دیدگان فرزندش ترور شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز