مسئول روابط عمومی هیئت تیراندازی با تفنگ خراسان جنوبی در گفتگو با برنا خبرداد :

طبس میزبان تراپ قهرمانی خراسان جنوبی

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۶:۵۳
کد خبر: ۸۰۳۹۴۴
طبس میزبان تراپ قهرمانی خراسان جنوبی
هیئت تیراندازی خراسان جنوبی با همکاری هیات تیراندازی و باشگاه کویران شهرستان طبس در نظر دارد یک دوره مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی(تراپ) قهرمانی استان خراسان جنوبی در روز جمعه مورخه 12/ 11/ 97 برگزار نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مسئول روابط عمومی تیراندازی با تفنگ در گفتگو با خبرگزاری برنا گفت: مسابقه در دو بخش آقایان و بانوان و در دو راند مقدماتی و فینال طبق آیین نامه مسابقات فدراسیون، برگزار خواهد گردید و به سه نفر برتر، حکم قهرمانی و مدال اهدا خواهد شد.  شرکت برای تمامی رده های سنی (با وجود کارت بیمه ورزشی) بلامانع است.

به گفته ملائی، مهلت ثبت نام از تاریخ 5/11/97 تا روز چهارشنبه  10/11/97 یعنی 2 روز قبل شروع مسابقه می باشد که اطلاعات جامع تر را می توانید از طریق کانال هیئت تیراندازی خراسان جنوبی  @SouthKhorasanShooting پیگیری کنید.  براساس این گزارش، علاقمندان و شرکت کنندگانی که مایل هستند به دلیل بعد مسافت، شب قبل از مسابقه در محل شهرستان برگزار کننده(طبس) حضور یابند، لازم است دو روز قبل از سفر، با شماره های 09139520662_09130880662 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است محل برگزاری مسابقه :شهرستان طبس_کیلومتر12 روستای گردشگری خرو_مجموعه ورزشی و تفریحی کویران(باشگاه کویران) خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز