استاندار سمنان:

دشمن تلاش دارد تا دولت را ناکارآمد جلوه دهد/ شرایط فعلی کشور حاصل بد عهدی آمریکاست، نه ناکارآمدی دولت

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۴:۵۶
کد خبر: ۸۰۳۹۴۹
دشمن تلاش دارد تا دولت را ناکارآمد جلوه دهد/ شرایط فعلی کشور حاصل بد عهدی آمریکاست، نه ناکارآمدی دولت
استاندار سمنان در سفر امروز خود به شهرستان دامغان درجمع مسئولین این شهرستان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا دولت را ناکارآمد جلوه دهد، گفت: شرایط فعلی کشور حاصل بد عهدی آمریکاست، نه ناکارآمدی دولت، بدعهدی دولت مردان آمریکا در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی ایران مسبوق به سابقه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان افزود: هر چند که ایراداتی هم وجود دارد اما نباید دشمن اصلی را فراموش نماییم، باید دقت نماییم که در پازل دشمن بازی نکنیم. 

وی اضافه کرد: گاهی اوقات برخی بجای موضع گیری در مقابل دشمنان، در مقابل دولت موضع گیری می کنند که این اشتباه است، هر کسی که بخواهد میان گروههای قومی و مناطق جغرافیایی و انسجام مردم اختلاف ایحاد کند، بی شک در مسیر انقلاب قدم نمی گذارد .

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی توانست چهار دهه در مقابل همه ی طوفانها با سربلندی کامل مقاومت کند و آنها را پشت سر بگذارد، اصلی ترین دستاورد انقلاب، استقرار یک نظام مقدس بنام جمهوری اسلامی است .

آشناگر خاطرنشان کرد: در طی چهار دهه که از عمر پر برکت انقلاب می گذرد توانستیم به یک شعار اساسی و مطالبه ی عمومی که همان استقلال خواهی و خودکفایی است دست یابیم‌، ما توانستیم برای اولین بار در تاریخ ایران با تکیه به غیرت وهمت مردم و جوانان در مقابل متجاوزان بایستیم و مقاومت کنیم و حتی یک وجب از خاکمان را از دست ندهیم .

وی تصریح کرد: طبیعی است که دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش نمایند که نظام را متوقف یا دچار تغییر رفتار نمایند، اگر نتوانستند به برکت ایستادگی، اتحاد، انسجام و همدلی بود .

استاندار سمنان که به همراه برخی معاونین و مدیران استانداری سمنان به شهرستان دامغان سفر کرده است، در جمع مسئولین این شهرستان اذعان داشت: دامغان یکی از شهرستانهای کهن ایران و یک پایگاه جدی در مقوله ی فرهنگی و دینی است، دامغان دارای شخصیت های بزرگ فرهنگی و اندیشمندان فرهنگی و دینی موثر در کشور است .

آشناگر به وجود ۱۲۰ اثر تاریخی ثبت شده در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این نشان از ظرفیت والا و غنی فرهنگی در این شهرستان است که سرمایه عظیمی برای کشور محسوب می شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز