سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان؛

احزاب می‌بایست به صورت هدفمند فعالیت مستمر داشته باشند/با دوری از اختلافات کوچک همه باید در مسیر توسعه گام برداریم

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۹:۱۱
کد خبر: ۸۰۴۵۶۱
احزاب می‌بایست به صورت هدفمند فعالیت مستمر داشته باشند/با دوری از اختلافات کوچک همه باید در مسیر توسعه گام برداریم
جلسه هم اندیشی دبیران احزاب و فعالین سیاسی شهرستان سمنان با سید عباس دانایی فرماندار سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛در این نشست سید عباس دانایی فرماندار سمنان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت مردمی برای رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در تمامی مقاطع ، بر نقش و جایگاه احزاب در توسعه و مشارکت سیاسی تاکید کرد و گفت: احزاب می‌بایست به صورت هدفمند فعالیت مستمر داشته باشند و این مشارکت مختص بازه زمانی خاصی نباشد که احزاب با بهره گیری از ظرفیتهای خود، مسئولان را در حل مشکلات و توسعه شهرستان یاری نمایند.
وی برگزاری نشست ها را فراهم نمودن زمینه همدلی و هم افزایی بیشتر عنوان و افزود: با دوری از اختلافات کوچک همه باید در مسیر توسعه گام برداریم و ضمن بهبود زیرساخت ها، زمینه رشد شهرستان را فراهم آوریم.
تقویت حس مطالبه‌گری مردمی، توجه ویژه و سرمایه گذاری روی مقوله فرهنگ، دموکراسی و ضرورت همفکری و رایزنی با نمایندگان احزاب و تشکل های مردمی از دیگر مواردی بود که در این نشست بر آنها تأکید ویژه نمود و افزود: از اهداف اصلی این نشست تخصصی آشنایی احزاب سیاسی شهرستان با یکدیگر و همچنین شناسایی کارکردهای آنها در چارچوب قانون و ایجاد تعامل، همفکری و همبستگی متقابل با یکدیگر است.
دانایی همچنین اعلام آمادگی و استقبال فرمانداری برای برگزاری مستمر جلسات گفتمان و نشست‌های تخصصی با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی و اجتماعی فعال سطح شهرستان خبر داد.
در این نشست نمایندگان احزاب و گروه ها دیدگاه های خود را درخصوص مشکلات و موضوعات مختلف بیان کردند.
در پایان مقرر شد احزاب نسبت به ارسال گزارش عملکرد سالیانه/شناسایی مشکلات و کمبودها /امیدافزایی و امیدآفرینی/ حضور پررنگ در گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و...اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز