وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان سمنان:

سیاست وزارت ورزش و جوانان در اختیار قرار دادن امکانات به اقصی نقاط کشور است

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۸:۲۷:۴۶
کد خبر: ۸۰۴۷۷۲
سیاست وزارت ورزش و جوانان در اختیار قرار دادن امکانات به اقصی نقاط کشور است
دکتر سطانی فر ، در سفر یک روزه به استان سمنان و به منظور افتتاح زمین های چمن مصنوعی شهرستان آرادان و روستای فروان بیان داشت سیاست وزارت ورزش و جوانان در اختیار قرار دادن امکانات به اقصی نقاط کشور و موفقیت های روزافزون جوانان در رویداد های ملی است.

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه به استان سمنان و در آیین افتتاح زمین های چمن مصنوعی شهرستان آرادان و روستای فروان اظهار داشت: هر روز که موجبات رضایت مردم را فراهم کنیم، آن روز برای ما عید، مبارک و فجر است . 

455218624_83608

سلطانی فر ضمن بیان اینکه امروز به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چند  پروژه جدید در شهرستان های گرمسار و آرادان به بهره برداری رسیده است، افزود: به لطف خداوند و همراهی مردم در سال ۱۳۹۷،  در هر استان چند پروژه به بهره برداری رسیده است که حاصل همدلی و همراهی مردم با مدیران ورزشی کشور است.  
وی ادامه داد فجر چهلم، برای وزارت ورزش و جوانان از هفته دولت ۹۷ آغاز شده و تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر ۹۷ ادامه خواهد یافت. در این ایام مبارک، هر روز و هر هفته در هر یک از نقاط سرزمین مقدس ایران، پروژه ای برای رفاه حال مردم به بهره برداری خواهد رسید. 
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این نکته که ایجاد  نشاط و شور برای مردم از مهمترین وظایف ماست، اظهار داشت ما موظفیم تا هم شرایطی را برای نشاط عمومی مردم فراهم کنیم و هم برای قهرمانی جوانان گام بر داریم .
دکتر سلطانی فر با اشاره به بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا بیان داشت: ما اطمینان داریم ، شیرمردان‌تیم ملی ایران که به راحتی دیوار چین را شکستند، بر سامورایی های ژاپن هم غلبه خواهند نمود.  
 ایشان در ادامه به مرور دستاوردهای ورزشی کشور در سال 97 پرداخته و اظهار داشت سال ۱۳۹۷ ، سال بسیار پر رویدادی از حیث ورزش برای مردم ایران بوده و کارنامه بسیار درخشانی را در مقوله ورزش داشتیم. 
وزیر ورزش و جوانان در ادامه افزود سال۹۷  را با جام جهانی آغاز کردیم، در جاکاراتا  خوش درخشیدیم، در جام باشگاه ها و پارا المپیک حضور یافتیم و در یک چهارم نهایی فوتبال، حضور دوتیم استقلال و پرسپولیس را  تجربه نمودیم و اکنون نیز تیم ملی ما در یک چهارم نهایی است که امیدواریم در پایان سال ۹۷ روزهایی رویایی و شیرین را در پیش رو داشته باشیم .
 ایشان در ادامه با ذکر این نکته که به دنبال سفر رئیس جمهور در  همه بخش ها اعتبار خوبی به استان اختصاص یافته، افزود تامین اعتبار برای پروژه های جانبازان و معلولین و استادیوم شاهرود و سایر پروژه ها به انجام رسیده است.  
 سلطانی فر در انتها با بیان اینکه سیاست ما این است که با در اختیار قرار دادن امکانات به اقصی نقاط کشور شاهد موفقیت های جوانان در رویداد های ملی باشیم، ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات مناسب، تا پایان سال ۹۸ شاهد تکمیل و بهره برداری از پروژه ها باشیم و با  تلاش های مسئولین‌ ورزش استان شاهد توسعه و رشد جوانان با انگیزه و استعداد های  استان  بوده و  خبرهای خوشی را از استان سمنان در آینده بشنویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز