طی ده ماهه سال جاری؛

۴۷۴ مورد تخلف در واحدهای نانوایی استان سمنان ثبت شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۰:۴۸:۰۹
کد خبر: ۸۰۴۹۷۵
۴۷۴ مورد تخلف در واحدهای نانوایی استان سمنان ثبت شد
معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت 474 مورد تخلف در نانوایی های استان در ده ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی یحیایی با اعلام این خبر افزود : در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و بمنظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی ، 9 هزار و 410 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان در ده ماهه گذشته سال جاری انجام گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی ها از واحدهای خبازی استان گفت: با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 474 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 798 میلیون و 359 هزار ریال عنوان کرد و گفت ، این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

مهدی یحیایی ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت های مشترک بازرسی را از مهمترین اهداف کارگروه آرد و نان استان عنوان کرد و گفت: بمنظور بهبود کیفیت نان های تولیدی استان در سال جاری متصدیان واحدهای خبازی در سطح استان آموزش های لازم را دیده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز